Blog w dniu 19.08.2017 (ewentualnie 20.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


21 stycznia 2017

Żyję!

Cześć robaczki!
Czy ktoś się za mną stęsknił tak może przypadkiem? :v


Nie pojawiały się posty ode mnie już chyba od miesiąca - za co Was przepraszam. Nawet nie miałam czasu napisać jakiejś notki. Iwona i Kinia wiedzą, że zmieniłam pracę. A że jest to branża jak dotąd mi nie znana - musiałam wyjechać na szkolenie. Całe szczęście dobiega ono już końca (został jeszcze tydzień), bo mam już dosyć życia na walizkach. A tułam się tak między Rzeszowem, Wrocławiem a rodzinnym domem od początku grudnia. 

Pobudka przed ósmą, poranna toaleta, hotelowe śniadanie i na szkolenie 10h. Później powrót do hotelu, myju i spać. I tak codziennie (z przerwami) przez dwa miesiące. Ale mam nadzieję, że będzie warto. Życzcie mi powodzenia w nowej pracy.

Szczegółów nie chcę zdradzać. Ale jeśli osiągnę już swój cel, może się Wam pochwalę ;)

Buziaczki! :* :*
Cold

16 komentarzy:

  1. Stylizacja świetna!
    I oczywiście powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że żyjesz :) I już nie moge się doczekać twojego powrotu do Nas. A za cel trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nowej pracy oraz mam nadzieję, że powrócisz niedługo! :) Stylizacja śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyrzucilabym te spodnie i dala inne. Reszta jest okej.:)
    Powodzenia i co najważniejsze..usmiechaj sie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest super :D
    Powodzenia w pracy, mam nadzieję że wszystko pójdzie po twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy look. :P
    Powodzenia w pracy, trzymam kciuki, żeby się udało! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Intrygująca stylizacja, bardzo mi się podoba :) a tobie życzę powodzenia w nowej pracy!
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskakująca, ale bardzo ładna! Szpilki + bluza = <3
    Powodzenia w nowej pracy! Uśmiechaj się tam często. Wesołemu,uśmiechniętemu człowiekowi ponoć o wiele łatwiej w życiu! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracasz w wielkim stylu :D

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  11. Tęskniliśmy za tobą. Świetna stylizacja ;)

    Dizajner1

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć. Nie tęskniłem za Tobą. Życzę Tobie powodzenia w nowej pracy. Fajna stylizacja. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia z nową pracą :D Stylizacja obłędna, a twarz i fryzura do tego się tak pięknie komponuje, że nic tylko patrzyć i podziwiać xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Super look. NIe boisz się kombinować i to mi się bardzo podoba. Rewelacja <3 POwodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie się prezentuje ta stylizacja mimo, że nie jestem fanką tych spodenek(?) ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne użycie tego cudnego swetra :) całość bardzo mi się podoba :)
    powodzenia w pracy i trzymam kciuki :)
    Emli_

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy