~1.650.000 wyświetleń
Ostatnie Komentarze
Komentatorzy Tygodnia (10)
TESTOWE

13 stycznia 2017

Aktualizacja elity QOF

Kochani, wiem nawaliłam!
Nie chcę się jakoś zbędnie tłumaczyć, więc przejdę do sedna sprawy,
 na którą większość z Was zapewne czeka.

Po pierwsze cała załoga naszego bloga chce podziękować wszystkim naszym czytelnikom za komentarze,
które motywują nas do działania.

Szczególnie dziękujemy:
nikiwi2468, poziomkowa001, mal3cka, karolina10057, tysioook,
Dizajner1, stardollowy10, natusia_182, sylwia5278, SrebrnaMuza,
RockowaMania123, dominikadomcia, majowa_pani,
gabrysiaslysz, lolitka1444



Listę możecie zobaczyć w zakładce Elita QoF.

-----------
Zapowiedź nagród na miesiąc styczeń:
 The most frequent & intelligent commentator
nagroda pieniężna 40sd

Osoby, które będą wymieniane w liście tak j.w. będą miały pierwszeństwo w loteriach i różnych rozdaniach
(nie licząc konkursów)


12 komentarzy :

  1. Oczywiście możecie liczyć na moje, nie zawsze miłe komentarze ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, nie wiedziałam, że komentuję wystarczająco często, żeby się znaleźć w Elicie :D Dziękuję!

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje jednak przyznam sie że w ostatnim czasie zawaliłam ale to się nie powtórzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jestem tu :o dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Komentowanie tutaj to przyjemność, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy