Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

27 września 2016

Lookbook MSW '16 store

Tuż przed nami ostatni - najważniejszy etap tegorocznej edycji konkursu Miss Stardoll World. Będąc w temacie postanowiłam na warsztat wziąć nic innego, jak sklep, który specjalnie z tej okazji, co roku serwują nam admini. Wybrałam moje ulubione artykuły ze wszystkich czterech pięter, a efekt swoich starań prezentuję Wam poniżej:


1. okulary - Millionaire Mansion Fashion | naszyjnik - Callie's Picks | sukienka - DVF Tribute | futro - Archive | buty - MSW '16 | ramiączka od futra (paski) - Melbourne Minimalism Tribute + Après-Ski
2. jumpsuit - Young Hollywood | marynarka - MSW '16 | torebka - Limited Edition | buty - Young Hollywood
3. bluzka - MSW '16 | pasek - Archive | spodnie - John Galliano Tribute | torebka - Fendi Tribute | buty - Riviera

11 komentarzy :

  1. Wszystkie są świetne, szczególnie 2 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne, druga najlepsza. Wygladasz lepiej niz te niektore kandydatki do tytulu.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Najbardziej przypadły mi do gustu 1 i 2 :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne, pierwsza i druga w szczególności skradły moje serce. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza super, reszta też :D

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy