Blog w dniu 19.08.2017 (ewentualnie 20.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


26 marca 2016

Words are all we have


Wiele rzeczy jest dziś nie tak jak powinno, więc po prostu zostawię tu stylkę i pójdę pozabijać trochę noobów w CSie. Tak na poprawę humoru, czy coś. Życzę Wam jednak zdrowych i spokojnych świąt spędzonych w gronie rodziny, smacznego jajka i mokrego poniedziałku.

Suchar time:
Jakie jest serce martwej piosenkarki?
Nie Beyonce

Buźka,
Sei-chan.

30 komentarzy:

  1. No, no bardzo mi się podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Góra outfitu nieziemska :)
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ten sweter jest po prostu super ❤

      Usuń
  3. Całkiem ok, ale jakoś spodnie mi tutaj nie pasują. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może jest trochę zbyt pidżamowo przez nie ;p

      Usuń
  4. Ciekawe połączenie, ale jednak coś bym tutaj zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba wolałbym całość bez czapki i paska, ale ogólnie jest fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Myślałam że skoro czarno srebrna torebka to takie dodatki będą pasować. Ale oj tam oj tam :D

      Usuń
  6. Ja także jestem za wersją bez czapki, ale ogólnie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno byłoby bardziej elegancko ;) Dziękuję 💕

      Usuń
  7. Bez czapki, paska i z inną torebką bym brała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to najchętniej byś brała w ogóle bez ubrań, mrr 😏

      Usuń
  8. Też pozbyłabym się czapki, reszta jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tylko jedna wtopa to nie jest tak źle, dzięki :D

      Usuń
  9. Śliczna! Więcej takich pls

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się tak średnio podoba, rownież życzę wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, wesołych świąt! :)
    EmilllaDance

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś tak za dużo tych wzorów wyszło, więc stylizacja średnia.
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy