Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Miłości nie udowadnia się słowami...

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej aranżacji!

Hej i czołem!
Co u Was słychać? Jak w szkole, na uczelniach? 
Ja jak co piątek przychodzę do Was z nową aranżacją :) Kiedy ją robiłam była u mnie ładna pogoda co skłoniło mnie do zrobienia takiego widoku za oknem. Już nie mogę się doczekać aż na zewnątrz zrobi się zielono!  Postanowiłam po raz kolejny zrobić w tle sypialnie ponieważ koniecznie chciałam wykorzystać to piękne łózko. Dobrałam do niego złote dodatki, a z przodu zrobiłam jadalnie. Całość prezentuje się moim zdaniem bardzo ładnie :) 
Jak Wam się podoba? Czekam niecierpliwie na Wasze opinie!


11 komentarzy:

  1. Aranzacja przepiekna :) pisze od miesiaca nowy rozdział mojej pracy licencjackiej, konca nie widac, a do wtorku trza oddać

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna aranżacja! Zazdroszczę pogody, u mnie deszcz i ciężkie chmury. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna aranżacja. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest super :) Jestem pełna podziwu, bo ja nie potrafię nic zrobić ze swoim apartamentem, eh...
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny pokój! Takie jasne bardzo mi się podobają. Jeden z Twoich najlepszych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aranżacja wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aranżacja wspaniała ♥ ja również czekam na wiosnę i zielono wokół.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aranżacja wspaniała ♥ ja również czekam na wiosnę i zielono wokół.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!