Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza natusia_182
natusia_182Przed: Koncepcja mi się podoba, jednakże brakuje mi jakiegoś dodatku. Poza tym zrezygnowałabym z tej siatki przy rękawach i dałabym ciemniejsze buty.
natusia_182Po: Stworzyłam prosty look z kluczowym elementem jakim jest długa kamizelka, która ożywia całą stylizację. Swoją drogą, bardzo chciałabym mieć ją w swojej szafie! 



Kliknij aby powiększyć!

natusia_182Przed: O ile twoja doll z oddali jest całkiem ładna, z bliska widać już pewne niedociągnięcia. Nie podobają mi się te białe policzki i cienie stardesign wchodzące na włosy. Poza tym jest raczej okej, elementy twarzy dobrze dobrane, ich rozmieszczenie również w porządku.
natusia_182Po: Pomysłów na makijaż miałam wiele, jednakże ostatecznie postawiłam na coś subtelnego. Zrobiłam cieniowane usta, oczy podkreślone na różowo z zielonymi akcentami, co widać na powiększeniu. Na koniec dodatek w postaci kwiatów we włosach, który moim zdaniem zdecydowanie nadaje całości pewnego uroku.


9 komentarzy:

  1. Stylizacje jak dla mnie obydwie fajne, makijaże również, ale po jest troszeczkę lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W stylizacji przed również zastanowiłabym się nad pozbyciem siatki przy rękawach i koniecznie dodała jakąś biżuterię oraz torebkę, bo całość wygląda raczej pusto. Outfit "po" jest zdecydowanie lepszy, chociaż stylizacja przed też jest przyjemna. Make-up "po" bezkonkurencyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa! Uwielbiam make-up "po" :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie podoba przed i po. :)
    Katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna stylizacja mi się nie podoba ale makijaże są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja przed podoba mi się trochę bardziej od twojej wersji. Ja również zrezygnowałabym z siatki przy rękawach i dodała ciemniejsze buty, torebkę i biżuterię. Opcjonalnie jakiś płaszczyk. W twojej stylizacji nie przemawia do mnie kamizelka, choć bardzo ją lubię to tutaj nie pasuje. No i ten brak podszewki. Zdecydowanie jako motyw przewodni postawiłabym na tą jedwabną, bufiastą bluzkę, która ma bardzo fajny kołnierzyk i do tego zmieniłabym spodnie i kamizelkę na inne. Co do makijażu to bardziej podoba mi się twój. Ten pierwszy ma za dużo niedociągnięć i jeszcze te białe policzki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są w porządku, chociaż mnie nie urzekły. Make-up zdecydowanie "po".

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że i stylizacje i makijaże, podobają mi się w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!