Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Natalcia1112

Natalcia1112Przed: Stylizacja jest ładna, jedynie buty zamieniłabym na jakieś czarne szpilki.
Natalcia1112Po: Stworzyłam elegancki, pastelowo-czarny look. Bazowałam na połączeniu bluzki/body z najnowszej kolekcji Chanel i marynarki.


Kliknij aby powiększyć!

Natalcia1112Przed: Urocza doll, te różowe włosy pasują tu idealnie. Makijaż wykonany jest starannie, za co masz kolejnego plusa. Jedyne co bym zmieniła, to osadzenie ust odrobinę wyżej.
Natalcia1112Po: Moja propozycja to coś bardziej szykownego. Oczy podkreśliłam w taki sposób by wydawały się nieco większe. Usta uwydatniłam brązową pomadką, przy czym na górnej wardze nałożyłam jej jedną warstwę więcej. Całość dopełniłam elegancką biżuterią w postaci perłowego chokera.


10 komentarzy:

  1. Stylizacja po lepsza, makijaż również po, jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja przed nie podoba mi się. To chyba przez tą spódnicę nie lubię gdy w spódnicach maxi widać nogi.
    Stylizacja po jest ok jednak zdjełabym te okulary bo wydaje mi się ,że przez nie doll ma trochę dziwny wyraz twarzy.
    Makijaż przed jest ładny, ale po zdecydowanie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna ze stylizacji mi się nie podoba. Makijaż i ogólnie twarz przed jest genialna! Po też spoko, ale szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, to są tu jeszcze metki? Mi sie bardzo podobaja wlosy przed. Ogolnie doll przed i po wyglada super :) jednak makijaz po jest taki elegancki, wytworny i to mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfoza udana moim zdanie, szczególnie urzekła mnie twarz "po".
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  6. Doll PO wygląda cudownie! Zakochałam się w tej twarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja przed - nie będę się rozpisywać, najgorsze możliwe połączenie kolorystyczne xd po: ładnie, klasycznie, ale przede wszystkim nudno (ale zawsze możemy oskarżyć szafę o braki). niebieski żakiet musi czuć się samotnie; makijaż przed: ładne włosy, twarz przeciętna, nie emanująca cieniami ze sdesign i to mi się podoba :D natomiast po, nie ma słów, jest to przecudowne <3 wowowow!

    OdpowiedzUsuń
  8. wolę stylizacje przed, a makijaż po :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowna metamorfoza :) Stylizacja przed kompletnie mi sie nie podoba, a zestawienie jej z tymi różowymi włosami, które są same w sobie ładne, to jednak przesada. Znacznie bardziej podoba mi się po, wszystko jest delikatne, schludne i bardzo efektowne. Makijaż w tym wydaniu idealnie uzupełnia się z nowym look'iem doll.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!