Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

29 stycznia 2016

Inspiracja z otoczenia

Dziś dodaję stylizację, z nieco przerobioną pozą w programie graficznym. Chciałam, żeby w rezultacie stylizacja wyglądała ciekawiej i przy okazji wymazałam niedoskonałości spowodowane zbyt dużą ilością ubrań pod narzutką. Dodatkową zmianą z mojej strony był kolor butów. Podoba się wam?
Źródło zdjęcia: KLIK

14 komentarzy :

  1. Fantastyczna stylizacja :D I ta obróbka, rewelacja :D Skąd narzutka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda, spodnie są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle super odwzorowanie, ale stylka sama w sobie nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. uau, mnie stardollowa wersja mega się podoba! pasek, rajstopy w kropki, miodzio

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie wiem co napisać, po prostu to tak świetnie wyszła ci ta stylizacja i one są takie podobne i ogóle wszystko takie wow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne odwzorowanie, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, genialnie odwzorowana stylizacja.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy