Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Oversize
1) Płaszcz - Callie's Picks | Spodnie - It Girls | Torebka - LE | Buty - Nelly.com
2) Czapka - Callie's Picks | Okulary - LE | Sweter - Callie's Picks | Torebka - Nelly.com & Chanel Tribute | Skarpetki - Saint Laurent Tribute | Buty - Subcouture

Ostatnie dostawy od Callie dały mi możliwość kupna tych dwóch fantastycznych rzeczy. Strasznie przyjemnie mi się robiło z nimi stylizacje i osobiście polecam każdemu ten płaszcz i sukienko-bluzo-sweter.
Tym razem bez kolarzu, gdyż się z nim nie wyrobiłem, ale mam nadzieję, że stylizacje obronią się same :^

19 komentarzy:

  1. Chyba przekonałeś mnie do zakupu płaszcza, do tej pory się wahałam. Obie stylizacje są świetne, ale jeśli miałabym wybierać, to chyba jednak bardziej podoba mi się pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Płaszcz ma stonowany kolor i właśnie pasuje przez to do wielu barw, ale mnie ogólnie sam krój przekonuje.

      Usuń
  2. Byłam kiedyś w posiadaniu obu oryginalnych ciuszków, ale głupia byłam i je sprzedałam. Teraz kiedy już zmądrzałam, ciesze się bardzo że Callie je dodała :)
    /Dość problematyczna jest ta sukienko-bluza. Też miałeś z nią problem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem nie tyle problem z robieniem stylizacji co wybraniem rzeczy. Dużo akcesoriów mi do niej właśnie pasowało i teraz który wybrać :D

      Usuń
  3. zakupie ten płaszcz pierwszej stylizacji chyba, pierwsza stylizacja- za-ko-cha-łam się! Druga nieco mniej mniej mi się podoba, ale rzekłabym moim zdaniem taka 9/10- czegoś mi brakuje, ale nie wiem czego xD
    Misiullaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jak tak patrze to dodałbym jakąś kurtkę/marynarkę do ręki :^

      Usuń
  4. Mi sie podoba tak jak jest. W sumie nie zwrocilam uwagi na ten bluzo-sweter, a jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego płaszczyka głównie przez jego krój. Ale ta druga stylizacja jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzo-sweter kupiłam (myślałam, że tylko ja się na nim poznałam :D) a płaszcz mam w wishliście. Obie stylki podobają mi się, ale pierwsza wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie to jedna z lepszych rzeczy z tej kolekcji C:

      Usuń
  7. Stylizacje jak zawsze świetne, uwielbiam to w jaki sposób połączyłeś torebkę z Chanel z tą z Nelly.com super wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda wymazałem rączkę chanelki, ale ci...

      Usuń
  8. Znowu wyszło idealnie. Szczególnie pierwsza stylizacja, cekinowe spodnie świetnie wyglądają. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba były za sm i może są jeszcze w sklepie, warto sprawdzić :D

      Usuń
  9. Nie podoba mi się płaszczyk, dziwny jest, ale druga stylizacja jest świetna!
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje mi się bardzo podobają :3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!