Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Czarnoskóre blogerki-imigrantki prowadzają się do miasta


Zobaczcie kto wprowadził się do miasta!



Dwie przyjaciółki-rywalki przybyły do nowego miasta prosto. Nie chcą nikomu zdradzić z jakiego kraju pochodzą, ale część znajomych podejrzewa że przybyły one z północnej Afryki, prawdopodobnie z Algierii. 

Zafascynowane nowym miejscem ze spokojem mogły rozkoszować się tym co lubią najbardziej - modą. To królowe bloggowania. A przynajmniej obie tak twierdzą. Poznajcie je:

Beata Modna-Becix to była już modelka. Jej kariera stanęła w miejscu po tym, jak zaszła w ciążę z jednym ze znanych światu projektantów mody. Jak na oddaną dziecku matkę przystało, Beata dumnie chwali się córeczką, którą niestety nie mogła zabrać ze sobą. Jest jednak pełna nadziei, że uda jej się sprowadzić córeczkę do miasta. Beata nie chadza już po wybiegach, jednakże jest twarzą wielu kampanii reklamowych, udziela się społecznie a jej blog modowy "modna-becix" to prawdziwy hit! Beata to kreatywna perfekcjonistka, którą uwielbia przyrodę i wszystko co z nią związane. Od 11 roku życia nieugięta wegetarianka. 

Widziałeś kogoś ubranego lepiej od niej?
Chwileczkę... to niemożliwe! ;) 

Przyjaciółką Beaty, z którą wspólnie wybrała się do nowego świata jest Barbara.
Barbara FunOpler jest jedną z dziedziczek fortuny po pradziadku Opler (producencie aut znanych na całym świecie). Jest obecnie najmłodza w rodzinie i najbardziej uwielbiana przez media. Uzdolniona i prześliczna Barbara fascynuje się modą i już od dwóch lat prowadzi swojego modowego bloga. Poza sukcesami bloga, może pochwalić się również 1,6 mln followersów na instagramie! Barbara jest perfekcjonistką i wszystko co robi musi przynieść jej oczekiwane skutki, bo jeśli nie - to znaczy że jest do bani! Jest kreatywna i uwielbia sztukę, trzeba tez jej przyznać że zna się na tym, jak mało kto! 

Jej znak rozpoznawczy? Chyba już widzicie? ;) 

Obi już sobie gawędzą, a my przyjrzyjmy się gdzie będą mieszkać:


Domek jest przejściowy, więc nie będę Wam prezentować wnętrza.

Jak podobają Wam się simki?
Myślicie, że zostaną dobrze przyjęte w mieście?

14 komentarzy:

  1. Uuu obie simki cudowne jednak bardziej podoba mi się Barbara. Po prostu uwielbiam kolorowe włosy. :3

    ZawszeKotka25

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł posta ♥
    Simki, jak zawsze wyszły Ci fenomenalnie, jednak te szczególnie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super super super. Jestem pod meeega wrażeniem. Świetnie komentarze, uśmiałem się XDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, nie zawiodłam się XD śmiechowy post, moja simka wygląda mega *-* Z niecierpliwoscia czekam na dalsze przygody naszych bohaterek :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo, pamiętajcie że posty z tej serii ukazują się co dwa tygodnie :)

      Usuń
  5. Hahahah :D Super pomysł pierwszy raz coś takiego widzę :) Też mam sims 4, tylko ostatnio nie mam czasu grać. I niestety nie działają mi żadne ściągnięte mody, jedna fryzura zadziała a reszta nie i jeszcze mi ścinała grę - wyłączała się i oczywiście jeśli zapomniałam zapisać to wszystko traciłam :/ A ty z jakiej stronki ściągasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo szukałam i każdego sprawdzałam,jak mody działają w grze. Najbezpieczniej ściągać z www.thesimsresource.com/ :) jest w czym wybierać;)

      Usuń
  6. Ech te dzisiejsze gwiazdki. Co druga to blogerka modowa, a gdzie prawdziwe sławy? Diwy operowe? Gdzie szyk i klasa ja się pytam. Sława przez znaną rodzinkę, to taki typowe ;'). Czekam na ciąg dalszy poczynań tych dam. I niech Beata zacznie dbać o dziecko! Na pewno maluch bardzo tęskni.- typowy hejter XXI wieku- kruha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha znajdą się tam i tacy- spikojnie :D dajcie mi czas. Za tydzień zacznie się dziac

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!