Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

10 listopada 2015

Zgadnij kto to?


Hej i czołem! Witam w kolejnej edycji Zgadnij kto to? Jesteście ciekawi kogo wybrałam tym razem? A więc kto pierwszy ten lepszy :)
 Pierwsza osoba która odgadnie dostanie ode mnie 20sd! 


Różowe włoski, niebanalny makijaż i wspaniałe stylizacje to jego drugie imię! Czy już wiecie o kogo chodzi? 

14 komentarzy :

  1. na pewno FunOpler, ale to juz zapóźno ;/

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny rysunek, zakochałem się <3. Jednakże nie mam pojęcia kto to może być. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy wyszły Ci mega, w sumie cały rysunek. Wiesz dobrze, że zadroszczę Ci tego rysowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny rysunek! Też bym tak chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszedł Ci ten rysunek :)
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy