Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

18 listopada 2015

Callie's Picks "Tartan"

Do Starplazy właśnie dotarła nowa kolekcja Callie's Picks "Tartan". Tematem przewodnim tej dostawy jest kratka. Mi osobiście nic nie przypadło do gustu :)
A Wam podoba się kolekcja? Wypatrzyliście jakieś perełki?


15 komentarzy :

  1. Szara kurtka/sweter/ jakkolwiek to się nazywa, czekałam na to xd
    Xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ta kolekcja jest świetna. Wiele rzeczy mi się bardzo podoba, więc zrobię duże zakupy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad kupnem białego futerka(?) i czarnej kurtki z prawej strony, ale przemyślę jeszcze to ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kolekcja jest bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tu sporo fajnych rzeczy! Nie rozumiem dlaczego nic Ci się nie podoba :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wejdę na stardoll to sobie objerzę ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się sporo rzeczy, szczególnie te z Versus Versace tribute, ale chyba w nic nie zainwestuję i będe liczyć na to, że znajdę kiedyś oryginalne odpowiedniki w bazarze. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka z drugiego manekina przypomina mi hallowenową stylizację Gigi Hagit inspirowaną musicalem Grease :) Podoba mi się szary blezer, narzuta w kratę i białe futro i zastanawiam się nad ich zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę kilka fajnych rzeczy, zrobię zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blezer z ELLE mimowolnie mnie rozśmieszył :^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, że dodadzą w końcu i ten blazer :')

    OdpowiedzUsuń
  12. blezer z elle i tyle rzeczy z versus versace, trochę słabo ;/ no ale cóż, może coś kupię jak będę miała kase, bo na razie okrągłe zero na koncie

    OdpowiedzUsuń
  13. no mi sie spodobała ale nie wydam kasy bo zbieram ;/ do 2 k ;( chociaz moze pod koniec kolekcji :D

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy