Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hottest New Trend In Interior Design


                Witajcie po długiej przerwie w Nowym Roku. Pusto tu jakoś trochę. 
Postanowiłam pokazać Wam niedawno urządzone wnętrze z nowymi meblami z Minimalism.  Od lat zaokrąglone meble używane były w luksusowych wnętrzach czy też restauracjach. Obecnie trend ten znajduje coraz więcej zwolenników. Forma mebli to luksusowy akcent we wnętrzu. A Wy co myślicie? 



 
Obserwuj nas także na  FACEBOOK , TWITTER, INSTAGRAM

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się wybór takiego surowego wnętrza. Przyznam, że nie zwróciłem uwagi na te zaokrąglone meble, a faktycznie wszystkie tutaj takie są 😅 Jeśli chodzi o dekoracje na powierzchniach mebli, to trochę bym ograniczył ich ilość. Zastanawiam się też nad rozmiarem mebli, bo jest trochę zaburzona perspektywa. Kolorystyka jest na plus, jest tak spokojnie w tym wnętrzu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuje za komentarz i sugestie odnośnie proporcji. Co do ilości, to ustawiałam tak aby dodać kolor. Zostawiłam w ten sposób ponieważ po zdjęciu niektórych elementów wydawało mi się jakoś pusto, czegoś brakowało. Teraz dostrzegam plan pierwszy i drugi, mam nadzieję, że poprawię to dobrze :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne, estetyczne wnętrze, dające takie odczucie spokoju :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!