Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Witajcie! Mam nadzieję, że czekacie na dawkę inspiracji. Do dzisiejszego postu znalazłam trzy różne stylizacje, powiedziałabym bardzo artystyczne. Szczególnie zwracam również uwagę na aranżację pierwszego wnętrza.


Wspaniale zaaranżowany kącik  przez użytkowniczkę Kezzer.  Jestem pod dużym wrażeniem pomysłowości w doborze mebli i dodatków do tego jakże trudnego wnętrza. Bardzo podoba mi się przenikanie czerwieni z odrobiną jasnego koloru. Nie każdy ma odwagę aby spróbować aranżacji tej krwistej przestrzeni. Ja jestem zauroczona, a Wy?

Przechodząc do stylizacji, zawsze kolorowa, nietuzinkowa, stworzona jakby do spektaklu. Wspaniałe połączenie lekkiej moreli z morską zielenią. 



Sezamkowy jest jednym z mistrzów w tworzeniu stylizacji. Z tego co zauważyłam lubi bawić się modą stylizując swoją doll  do danej epoki bądź też kreując outfit jakby na potrzeby filmu. Wybrałam akurat tę stylizację ponieważ nie często zdarza się widywać unikatowe zestawienie. 



Na koniec zostawiłam "vintage girl" tegoż samego użytkownika. Spodobało mi się to, iż z wielką dbałością dobrał makijaż i fryzurę do kreacji doll.

A Wy co myślicie? Macie ochotę na więcej?

2 komentarze:

  1. Trzecia stylizacja ma naprawde niepowtarzalny klimat! W pierwszej wszystko się tak zlewa... druga tez niepowtarzalny przesądzona, ale rozumiem zamysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze są takie odjechane, że nie wiem co myśleć, ale jest w nich coś intrygującego :D
    Trzecia stylizacja świetna! Super dobrana stylizacja, fryzura i makijaż, jest w niej też oczywiście nutka szaleństwa, jak to u Sezamkowego :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!