14 lutego 2017

Wyniki loterii walentynkowej

Kochani, podaję wyniki tej loterii 
Ponieważ sporo osób zgłaszało się do tego samego upominku usunęłam liczby rzeczy,
 których nie chcieliście na rzecz tych upragnionych.
A tak przedstawiają się wyniki loterii:

2. karolina10057*
3. Emli_ *, 
4. mal3cka*, majowa_pani*, zOyeczka
5. gurgenize *
6. sylwia5278*,  Disneyka_*, xxlena4444xx *       nikiwi2468*
7. sunflower*

10. poziomkowa001*
11. natusia_182*
13. Girlewelina *






Dodajcie rzeczy do swojej listy życzeń abym mogła je Wam przesłać :)

missmariksza

13 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję :) dodałam
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  2. dodane, bardzo dziękuje :)

    gurgenize

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo ! :**
    Dodane !
    Disneyka_

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, dziękuję! Ja również dodałam już buty do listy życzeń :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo, mam nadzieję że stylizacje będą udane ;)
    Xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, czy mogłabym zamienić nagrodę nr 4 na 12? Są w tej samej cenie, a dosłownie przed chwilą kupiłam buty (a tu taki zaskok, że cokolwiek wygrałam w loterii) :D Bluzkę mam na swojej liście życzeń

    pozdrawiam
    zOyeczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki po odbiór zgłoszę się jutro :D

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy