Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


23 maja 2016

That 70's style

Hejo, dziś mam dla Was pierwszą pomaturalną stylizację.
Wyszła w stylu lat 70. i w sumie nie mam nic przeciwko temu ;)

Długo kombinowałam nad dotatkami, bo bluzka już robi swoje. 
Ostatecznie powstały 2 wersje, więc sami zdecydujcie, co wypada lepiej.
Może połączenie obu? (A może w ogóle jest do Nietzschego?)

| Koszula Bonjour Bizou Spodnie It Girls Buty Callie's Picks |
| Choker(?) Royalty |

1. Torebka Callie's Picks Okulary The Jetset  2.Torebka Callie's pop up shop

No i jak?

22 komentarze:

  1. Druga wesja z okularami jest cacy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście wolę wersję bez okularów.
    Udana stylizacja :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wole te w okularach, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja! Naprawdę strasznie mi się podoba. :D
    Nie umiem chyba wybrać lepszej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga wersja wypadła lepiej, moim zdaniem. Stylizacje są OK.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja bez okularów bardziej mi się podoba :)

    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są ładne, ale nic nadzwyczajnego.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie świetnie się prezentują, jednak bardziej posoba mi się pierwsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oczywiscie nie obyło się bez błędów.. cudowna stylizacja :)

      Usuń
  10. Podoba mi się wersja z okularami i torebka nr.2 xD taki misz maasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga wersja trochę lepsza. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie 1 wersja lepsza, ogólnie stylizacja mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie wersje stylizacji są Bardzo ładne, jednak druga bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Z okularami lepiej. Teraz zastanawiam się dlaczego nie kupiłam tych butów :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Outfit z kopertówką wygląda lepiej ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy