Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ludzie są bez­bro­nni wo­bec lo­su, są ofiara­mi cza­su. I włas­nych uczuć

 Kolejny piętak... Czy tylko mi ten czas tak szybko leci? To jest straszne ;p Są też jednak plusy. Oczywiście czas na mój post z aranżacją! Jesteście ciekawi co tym razem stworzyłam? Zapraszam!


W poprzednim poście pokazałam Wam pierwszą część mojego nowego pokoju głównego. Dziś zaś mam dla Was część drugą! Nie przedłużając...


Tak! Jest to jadalnia. Nie chciałam przesadzić dlatego również nie ma tam zbyt wiele mebli czy dodatków. Niestety nikt nie odgadł co tu będzie. 
Postanowiłam jednak, iż mimo to nagrodzę jedną osobę, która komentuje moje posty!
Moje gratulacje dla...
Sweet0Monisia

Po nagrodę zgłoś się w ciągu 48h.
Jeszcze dla ciekawskich :D Tak wygląda całość.



Co myślicie o tej aranżacji? Podoba Wam się całość? A może byście coś zmienili?
Czekam na opinie!

11 komentarzy:

  1. Jejku ten pokój jest idealny *u* Wszystko jest tak dopasowane i dopracowane. Pięknie ;o
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  2. Lewa część świetna, całość super :D
    Ja tam się cieszę, dni szkolne lecą mi bardzo szybko, weekendy ostatnio się dłużą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłam literówkę- "Jest to jadalnie"
    aranżacja jest śliczna, bardzo wyważona. jedyne czego mi trochę brakuje to coś a'la listwy oddzielające ścianę od podłogi, bo miejscami wygląda to tak "płasko"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawione. Hmm... muszę zerknąć jakby to z czymś takim wyglądało

      Usuń
  4. O dziękuję bardzo :D
    Co do aranżacji, to szczerze mówiąc najpierw miałam wątpliwości co do połączenia krzeseł z drewnianym stołem, ale gdy spojrzałam na całość, to naprawdę robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinga, bardzo fajnie urządzona ta jadalnia, świetnie zgrana z salonem.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!