Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#88 "Jesienny spacer"

Rude futro na pewno każdy zna. Od dawna jest jedną z wielu perełek na stardoll. Chociaż miałam wiele okazji, aby je kupić to jakoś nigdy nie byłam do końca przekonana. Dopiero jakiś czas temu kiedy "wróciło" do Callie's Picks pomyślałam, że najwyższy czas się w nie zaopatrzyć. Na jesień idealne. Strasznie podoba mi się połączenie futra ze skórą i do tego lity. Sama tak noszę dlatego nie mogłam się postrzymać żeby założyć te rude lity. Czerwone kwiatki na rękawach są takim ciekawym akcentem.









 


Naszyjnik - Archive
Koszulka - OTTO
Kurtka - Bizou
Futerko - Callie's Picks
Spodnie - Nelly.com
Buty - Pretty'n Love
















4 komentarze:

  1. Całkiem fajna, chociaż buty średnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Achh.... aż mi się łezka w oku kręci, na wspomnienia bo bardzo tym postem przypomniałaś mi moje pierwsze stylki tutaj. Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesienne stylizacje, są takie nieziemskie. Stylizacja jest na prawdę dobra c;
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!