Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
-26- Główna Nuta Zapachowa
Witam w kolejnym odcinku serii MKK. Dziś jak można się domyślić, przedstawię stylizacje inspirowane flakonikami perfum. Wszystkie użyte przeze mnie perfumy, były niegdyś dostępne w starplazie. Pierwsza stylizacja uważam, że jest całkiem ciekawa. Do całkiem zwyczajnego zestawu - spodnie + sweter, dodałam bardziej abstrakcyjne dodatki. Moja ulubiona stylizacja w dzisiejszym zestawieniu - druga-powstała w mgnieniu oka. Beżową spódnicę połączyłam z czarną bluzką. Z doborem dodatków, nie miałam większego problemu. Trzecia się po prostu nie udała. Jest hot, komponuję się z tłem, ale nie ma tej iskry. To chyba tyle, zachęcam również do przeczytania postscriptum, gdzie znajduje się mała niespodzianka. A teraz idę pracować, nad zadaniami złożonymi :)
                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                    Kardeczka.



P.S. Po pierwsze, przepraszam za niechlujne wycięcie włosów. Po drugie, mam dla was mini-konkurs, w którym do wygrania jest top Domu Mody Unique i nagroda niespodzianka dla drugiej osoby. Pytanie konkursowe - jak nazywają się perfumy z ostatniej grafiki? Pierwsza poprawna odpowiedź + jedna wylosowana zostaną nagrodzone. Powodzenia!

Co sądzicie o tłach? Czekam na wasze komentarze!




17 komentarzy:

  1. Beyonce Heat jeżeli się nie mylę c:
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle efekt nieziemski, ciekawy pomysł, na prawdę wyszło Ci to genialnie :)
      ~Sally11l

      Usuń
    2. Tak, to dobra odpowiedź :) Top Domu Mody Unique należy już do ciebie. W sobotę wybiorę drugiego zwycięzcę :)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo, już odebrałam c;
      ~Sally11l

      Usuń
  2. Świetny pomysł, jeżeli chodzi o inspirację. Dwie pierwsze stylki są fenomenalne. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam ogólnie nadal nie wiem po co na stardoll były perfumy do kupienia :')
    1 i 2 stylizacja fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :D Najbardziej podoba mi się 2 i 3 z perfumami Beyonce Heat :)

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrywasz drugą nagrodę:) Zaraz będzie w bazarku.

      Usuń
  5. Tła super, a stylizacje są okej.
    A nazwa perfum to Beyonce Heat

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, ale pierwsza spodobała mi się najbardziej *u*

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja spodobała mi się najbardziej, jest świetna. Bardzo dobry pomysł na oprawę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są świetne, szczególnie pierwsza :) Jak zwykle świetna oprawa graficzna.
    Co do samej notki to mam małą uwagę: piszesz za dużo przecinków w miejscach, w których nie powinny się znaleźć. Nie wiem jak innym, ale mi trochę przeszkadza to w odbiorze tekstu :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście teraz to widzę. Zapamiętał na przyszłość.

      Usuń
  9. Beyonce Heat
    fajny pomysl na post

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!