Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

23 sierpnia 2015

Wyniki "Wystylizuj Anndoll88"

Hej i czołem! 
Tak jak Karolina mnie poprosiła przejrzałam Wasze prace i wyłoniłam moim skromnym zdaniem najlepszą! Muszę przyznać, że było wiele świetnych prac dlatego miałam problem z wyborem. Kilka prac, które mi się spodobały musiałam niestety odrzucić, ponieważ nie spełniały jednego z warunków czyli podpisania swojej pracy. Przechodząc do sedna główną nagrodę czyli 100sd zgarnia:

agentmonia



Dodatkowo wyróżnienie w wysokości 20sd otrzymuje:

sylwia77777


Gratuluje zwycięzcom i zapraszam po odbiór nagród!
Po 100sd proszę zgłaszać się do Karoliny (Anndoll88)
Zaś po 20sd do mnie (3siostry)

11 komentarzy :

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy