Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nie tylko ubieranki czyli inspiracje grami
Z oczywistych powodów ominął mnie szał LE i mogłem znowu zaoszczędzić na dekoracje :)

Postanowiłem zatem pokazać Wam, że autorzy Stardoll biorą pod uwagę również miłośników gier komputerowych i czasem wrzucą do sklepu coś na ten temat.
Niestety zawsze muszą to po swojemu "ulepszyć", dodając zalatujące Disneyem różowości dla małych grzecznych dziewczynek czy inne udziwnienia, jak dziecinniejące stworzenia z dawnej kolekcji Pet a Porter.

Screen z oryginalnej gry AION, cukierkowe wnętrze stardollowe oraz wnętrze inspirowane moim ulubionym Gothicem II (no musi być jakiś smok a animacje dodają "dramaturgii") XDDD
 
Czy macie jakieś gry, w które lubicie grać? Podzielcie się z nami :)


39 komentarzy:

  1. Już na stronie logowania masz podane "Darmowe Gry Online dla dziewczyn", więc na twoim miejscu nie szukałbym w takim miejscu wybuchów czy poodrywanych kończyn (wait, what?) Powinieneś był pomyśleć zawczasu że większość artykułów będzie znacznie przesłodzona, żeby "wkupić" się w serca nastoletnich dziewczynek, które marzą żeby w przyszłości zostać księżniczką, ofc nie mówię tu o wszystkich dziewczynach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewidziałem to :)
      Pierwsza tarcza Bezimiennego była zrobiona z "adaptowanej" szczotki do czesania koni XDDD

      Usuń
    2. grunt to W Y O B R A Ź N I A ;)

      Usuń
    3. No właśnie... Te głębiny oceanu na przykład... Czuję się tam jak jakiś Jacques Cousteau... XDDD

      Usuń
    4. jasne:)...głębina z cienia bananów i lądującego UFO :DD ?

      Usuń
    5. I tego co pukał nóżką w okienko... XDDD
      A na dnie przyczajony pewien typowo morski drapieżnik... Jeeeee....!

      Usuń
  2. W zasadzie stardoll faktycznie niby pod dziewczyny robiona ale szkoda, że nie wzięli pod uwagę, że są dziewczyny, które nie lubią różu (jak ja) i są jednak starsze o kilka lat niż te 6-12 lat dla których zwłaszcza dawniej stardoll był przystosowany... Kiedy założyłam tam moje pierwsze konto faktycznie miałam 11-12 lat ale stardoll jednak mógłby bardziej wyjść na przeciw starszym użytkownikom. Powinno być więcej rzeczy... nie wiem jak to nazwać... mniej "cukierkowych"? Ale fakt, że przez te wszystkie lata stardoll stał się mniej różowy, a bardziej nowocześniejszy, mniej dziecinny. Bardzo mroczne Ci wyszło to wnętrze, chyba aż nawet trochę za bardzo jak na Gothic :p Ale podoba mi się, choć bardziej niż z Gothic II skojarzył mi się z modem "Mroczne Tajemnice" do Gothic I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tym porównaniem do Mrocznych Tajemnic z G1 :)
      Chociaż tutaj bardziej zainspirowała mnie inna modyfikacja do G2NK, która nazywa się The Returning. Jest tam baaardzo mroczne miejsce Dolina Cieni:
      http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Dolina_Cieni

      Usuń
    2. O muszę nadrobić zaległości - jeszcze nie grałam w tę modyfikację, ale teraz zagram, bo fajnie się zapowiada :)

      Usuń
    3. Jest super, bo nie kończy się na wypłynięciu z Idorath. Dopływasz do Khorinis a tu miasto zajęte przez Orków! Drugie tyle gry przed Tobą :)
      Spróbuj jeszcze moda Złote Wrota. To mod zrobiony przez Polaków. Niedługo ma wyjść druga część :)
      http://www.zlotewrota.org/

      Usuń
  3. dziecinniejace?
    wnetrze ciekawe, z pewnoscia oddaje klimat gier tego typu.
    a poza tym to, to co napisal Patryk- zbyt wiele od gry jaka jest stardoll, ktora w zalozeniu jest strona dla dziewczyn, nie mozna oczekiwac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była dokładnie 4 kolekcja w Starplaza :)
      http://www.underneathstardoll.net/2015/08/story-of-pet-porter-store-on-stardoll.html

      Usuń
    2. Hmmm...Faktycznie, z założenia miała to być typowa ubieranka. Jak widać po latach "ewolucji" stardoll stał się prawdziwym polem do popisu dla kreatywnych i utalentowanych osób, dziewczyn i chłopaków. Ubieranka ta stała się również grą dla starszych graczy. To co stworzysz na swoim koncie to kwestia wyobraźni i umiejętności wykonania oczywiście. Mnie ogranicza jedynie kasa. To nie tylko ubieranki...ja widziałam tu konta, że kopara opada. Podziw po prostu. Tak na marginesie, podoba mi się, że w starplazie są realne dizajnerskie przedmioty i ciuchy oraz tła (no ale jakby trochę odbiegłam od tematu) Stardoll inspiruje się filmami i oczywiście grami...to EWIDENTNE. Ktoś kto w nie nie gra, nawet nie ma o tym pojęcia, bo nie ma odniesienia;) Zatem, Bezimiennego inspiruje Gothic, innych Aion... a dzięki autorom stardoll, czerpiącym jak widać również z gier RPG, może zaistnieć taki świat jak u Bezimiennego...a ja zwyczajnie cieszę oko:)

      Usuń
    3. Czyli Stardoll stał się z biegiem czasu grą nie tylko dla małych dziewczynek ale dla wszystkich, niezależnie od płci i wieku.
      I chwała im za to, bo inaczej nie spotkalibyśmy się wszyscy na blogu Iwony :)

      Usuń
  4. Wnętrze z gry AION potwierdza, że autorzy strony mają też na względzie graczy. Poza tym pokazujące się czasem w sklepach miecze, łuki czy zbroje również o tym mówią. Dla mnie wyzwaniem jest zrobienie czegoś z elementów mniej dostępnych niż masa ubrań :)
    Tak przy okazji, na Stardoll wciągnęła mnie córka, z którą gramy w gry typu Gothic :)
    @ Beata, tak nazywała się kolekcja Pet a Porter. Stworzenia z niej miały zdziecinnieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio stardoll przeszedł bardzo wielka metamorfozę. Kiedyś był bardzo dziecinny teraz trochę jest ale mniej . Ja lubię grać w howrse . Grze o koniach lub czasem w MSP robić filmy xd . Ogólnie stardoll wydaje mi się ze mógł się zmienić na lepsze bardziej dla tych dziewczyn co mają 13-... lat .

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Howrse znam i gdyby było tam więcej możliwości graficznych, pewnie grałbym dalej :)

      Usuń
  6. A to dziewczyny, które mają powyżej 12 czy 13 lat nie mogą zachwycać się tymi uroczymi, rozowymi rzeczami? Ja wolę właśnie taki klimat i myślę, że są na stardollu osoby, które popierają te różowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mogą tak samo jak i te, które lubią na przykład czerń :)
      Na szczęście Stardoll daje pole do popisu wszystkim :)

      Usuń
    2. Bardziej chodziło mi o to, że różowości nie powinny zalatywać cmentarzem a mroczne wnętrza nie powinny mieć różowych kokardek bo to popsuje efekt jednych jak i drugich :)

      Usuń
  7. Ale fajne *-* podoba mi się Twoje wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię różne nietypowe wyzwania :)
      Powaliła mnie 888kamila tymi butorolkami z garnków :) Wspaniała kreatywność!

      Usuń
    2. Lubisz i Ci to wychodzi !
      Tez świetna praca 888kamila

      Usuń
  8. Wnętrza świetne :) a co do cukierkow - zgadzam sie z awcią. Mam zdecydowanie wiecej lat niz przecietny użytkownik, ale uwielbiam takie slodkie rzeczy. Jesli trafi mi sie corka, to bedzie miała ze mną przerąbane :D
    Ja lubie grać w mortal kombat :P a poza tym lubie wyscigi i gry wojenne. Ale ostatnio zapchałam komputer simsami i nic innego mi nie wejdzie ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest tutaj osób "ponad wiek" :)
      A co do zamiłowań, to nieważne czy będą w czerniach czy różowościach. Najważniejsze by znaleźć z dzieckiem wspólny język. Sprawdzone! :)

      Usuń
    2. należę do "nich"...jakby co:)...I też wciągnęła mnie córka :P

      Usuń
  9. Twoje wnętrza są świetne ;) Podejrzałam ostatnio Twój apartament i jestem pod wrażeniem :D
    Mnie też czasem przeszkadzają te jak to ująłeś "zalatujące Disneyem różowości", bo nigdy nie byłam fanką różu, ale już chyba przyzwyczaiłam się, że to znak rozpoznawczy Stardolla. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadza się, że to jest element i kolor charakterystyczny i nie przeszkadza mi różowy interfejs bo szanuję założenia tej strony :)
    Nauczyłem się maskować te różowości we wnętrzach i przedmiotach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oprócz Stardoll gram również w Combat Arms i Aiona :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał jako miłośniczka gier uwielbiam to wnętrze <3
    A w co gram hmm trochę sporo do wymieniania ^^ : LoL , WoW, Diablo, Gothic, Gta Itp Itd <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nooo... Zestaw gier dla walecznej osóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wnętrze. A moja ulubiona gra to Gothic. Przeszłam wszystkie części wraz z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czas na modyfikacje do G2NK :)
      Grałaś w jakieś?

      Usuń
    2. W modyfikację jeszcze nie grałam :P

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Ja pogrywam w cs'a; czasem tez w inne gry na telefonie- same pierdoły typu angry birds dla zabicia czasu w pociagu

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!