Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


23 lipca 2015

Mini loteria

Dzisiejszym sponsorem mini loterii jest  jarus55

Aby wziąć udział obserwuj QoF 
W komentarzu wpisz swój nick i numer interesującej Cię pozycji
---------------------
Wyniki z wczorajszej >> krzyżówki <<
Najszybsza była miss_joanna11, za szybkie i prawidłowe odpowiedzi zdobyła 30sd
natomiast MalinaSekret111 zdobyła 50sd

Zgłoście się do mojej księgi życzeń po stardollary lub konkretne rzeczy z listy życzeń
missmariksza
----------------------
Jutro o godz.18.00 pojawi się szybki konkurs modowy

35 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, mam 5

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się .Chciałabym 1,2 lub 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie numer 5 !

    miss_hannah260

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, chciałabym 1 :D
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się, chciałabym 5 :)
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, Interesuje mnie 1 lub 4, mam 5

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym 5 :)
    saamtoonaazwij

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i gratuluję.
    Dzisiaj dam szansę innym.
    Powodzenia!
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesuje mnie 1 lub 4
    Mam 5
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Chciałabym nr 5 ^^
    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, najbardziej chciałabym 5.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  12. zglaszam sie
    chcialabym 3 lub 5
    imkhye

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. Chciałabym 4 lub 5

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  14. Piątka wygląda interesująco i z chęcią być zobaczyła ją na własnej doll ;) xd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam 5
    Zadowoli mnie co kolwiek
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    Chciałabym 1
    SrebrnaBlue

    OdpowiedzUsuń
  17. będę cieszyć się ze wszystkiego :)
    diablebleu1992

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy