Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or not

Najlepszą stylizacje w poprzednim wydaniu (klik) stworzyła 888kamila uzyskując 63% Waszych pozytywnych głosów i to jego stylizacja ma szanse zostać stylizacją miesiąca.
-
Co sądzicie o stylizacjach z tego tygodnia?
Liczymy na komentarze!
(Dziś ocenimy tylko 3 stylizacje, by w ostatnim HoN miesiąca nie została tylko jedna)











dystyp: WOW! Ta stylizacja razi moje oczy i powoduje ich ból! Jest za jaskrawa. Wykonana jest bardzo dobrze, ale jest trochę nudna. Brakuje tu jakiś dodatków i przebłysku innych kolorów, bo te kwiatki słabo ratują tą stylizacje, ale wyglądają pięknie. 5/5
MalinaSektert111: Przyznam, że bardzo mi się podoba. Super połączenie. Nic dodać nic ująć.10/10
tysioook: Pierwsze wrażenie - o matko! Połączyłaś trzy rzeczy jednego koloru i dodałaś do tego pomarańczowe okulary. Po przyjrzeniu się stylizacja jest naprawdę ciekawa i oryginalna, lecz nie jestem zbytnio do niej przekonana 7/10






dystyp: Stylizacja jest ciekawa i widać, że trochę czasu poświęciłaś na detale. Bardzo mi się podoba ten styl moro, choć na początku nie byłam do niego przekonana, teraz sama bym tak ubrała własną Doll .Kolory bardzo tu pasują. 9/10
MalinaSekret111: Jest całkiem dobrze. Nie podoba mi się ta falbanka wystająca spod spódnicy i połączenie butów. 7/10
tysioook: Mnie się za to podoba połączenie butów i spódniczek. Całościowo według mnie najlepiej wypadł dół, natomiast u góry pozbyłabym się paska, a kurteczkę przełożyłabym do dłoni. Bardzo rażą mnie usta. 7/10







dystyp: Bardzo śliczny i elegancki Outsite. Pasuje doskonale na gale. Nie mam żadnych minusów. Ta stylizacja została dobrze przemyślana oraz starannie wykonana. Dobra kolorystyka.10/10
MalinaSekret111: Podoba mi się. Jedyną rzeczą, która tutaj nie pasuje to ta bluzeczka. Powinna mieć inny kolor. Poza tym jest super. 9/10
tysioook: Podoba mi się, lecz wymieniłabym marynarkę. 9/10

12 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizację swojego czasu widziałam na innym z blogów i bardzo mi się spodobało wykorzystanie butów. Druga stylizacja budzi we mnie mieszane uczucia, z jednej strony podoba mi się, ale z drugiej coś nie halo, natomiast 3 stylizacja jest bardzo elegancka, wszytsko do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Hot- od pierwszego wejrzenia spodobała mi się ta stylizacja :)
    2. Not- kocham styl moro, ale tutaj w połączeniu z eleganckimi butami, neonowo-pomarańczowymi ustami moim zdaniem nie wygląda dobrze.
    3. Hot- staranna i elegancka stylizacja :) A twarz GE.NIAL.NA. !!! Jejciu, ale zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 zadzwiająco się zlewa ale wygląda super !
    2 nic ciekawego
    3 szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. Outsite(?) Nie outfit czasem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia stylizacja najlepsza.
    maluma10

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwona najlepsza jest mega ! Lubię monochromatyczne zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza jest naprawdę świetna! Jak widać czasami warto pójść na całość z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!