Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

27 maja 2015

Spoilery

Admini szykują już nowe dostawy. Dzięki informacji na asku, znalazłam wiele nowych spoilerów  m.in. HB (drugi screen: rzeczy w gwiazdki). Samo HB niezbyt mi się podoba. Po co te gwiazdki?

 Więcej spoilerów zobaczysz po rozwinięciu posta








10 komentarzy :

  1. Podobają mi się jakieś 2/3 rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę część spoilerów z Golden Sands, nieszczęsne, gwiezdne HB i być może nowe Voile?

    OdpowiedzUsuń
  3. Prom to coś podobnego do naszej studniówki, tylko że to odbywa się w USA. Więc może jakiś nowy sklep, albo dostawa do VOILE bądź CP.

    Stalineczka

    OdpowiedzUsuń
  4. podobaja mi sie tylko dwie sukienki

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się parę sukienek, oby były nie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka rzeczy wpadło mi w oko, ale nic mnie nie zachwyciło.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  7. HB mi się nie podobają, a Voile już jest w Plazie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy