Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowy konkurs na stardoll !
 Dziś dostaliśmy szansę wygrania ekskluzywnej kurteczki z LE. 
Mam trochę pod górkę z angielskim jednak z Tego co zrozumiałam jest to stworzenie stylizacji dla Noelani pasującego do jej nowych włosów.
Nigdzie nie ma więcej informacji czy mamy to zrobić na swojej dolce czy na jej.
Zdjecie z outfitem wstawiacie z #asknoelani  na Twitterze/Instagramie.



Jeśli macie coś na ten temat to proszę o poprawkę a nawet nalegam ! :D
Bierzecie udział w konkursie?

6 komentarzy:

  1. Prawdopodobnie wezmę udział w tym konkursie.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wezme udziału w konkursie ;p standardowo ;) w sumie z moim angielskim tez nie jest dobrze, ale myślę, że sedno sprawy dobrze zrozumiałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie wezmę udziału, kurtka jest brzydka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się kurtka nie podoba. Nie wezmę udziału.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie wezmę udziału. Gdyby jeszcze kurtka mi się podobała, to może bym spróbowała, a tak to nie ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!