Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


17 lutego 2015

AnnDoll88 dla QoF

Czas bardzo szybko mija, znów jest wtorek więc czas na post ode mnie.

Przygotowałam dzisiaj dla was wnętrze z ramą kominka. Najczęściej centrum aranżacji to sofa lub stół czy łóżko, a tu dla odmiany atrapa kominka, a że nie można w nim rozpalić są świece i lampiony.

Pokój może wydawać się wam smutny, użyłam tu szarych kolorów, jest tak trochę zimowo ale właśnie to chciałam uzyskać. Dla równowagi (w przyrodzie ;p) kolejna aranżacja będzie taka słoneczna i cieplutka, że pomyślicie o wakacjach.

A może wy macie jakieś życzenia co do moich wnętrz i coś konkretnego, zrobionego przeze mnie chcielibyście tutaj zobaczyć? Śmiało pisać w komentarzach. A jeśli nie, to dobrze wiecie, że pomysłów mi nie brakuje i co tydzień będą się tutaj ukazywać nowe aranżacje.


Jak wam się podoba aranżacja tego tygodnia? 
Czekam na komentarze, wszystkie uwagi mile widziane.

Pozdrowienia,
Karolina

17 komentarzy:

  1. Śliczny pokój, jak zresztą zwykle ;)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... No nie wiem, taki pusty kominek i te białe ściany nie za bardzo mi się podobają :)
    Natomiast reszta jest świetna, szafa wygląda pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się średnio podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jak zwykle jestem oczarowana, cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak uzyskujesz taki efekt, bez niczego mogę zawsze poznać, która to twoje wnętrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, hmm....inaczej. Złamałaś koncepcje, że coś jest na środku i wokół tego wszystko się dzieje. Wygląda to naprawdę fajnie :)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądaja ta seria zdjęć na kominku oraz niezliczona ilość wieczek w środku niego ;) Kolory cudowne
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba bardzo :) zawsze to coś innego i zdecydowanie lubię taka kolorystykę :) mogłabyś zrobić aranżacje kuchni, to by było ciekawe :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba, ale gdyby kominek nie był zakryty białą tapetą wyglądałoby to o wiele lepiej. Tak nie za bardzo do mnie trafia, ale cała reszta jest bardzo ładna :) Nie mam żadnych pomysłów niestety ;/

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba, jednak wolałabym, żeby znalazł się tu kominek, a nie sama rama...

    OdpowiedzUsuń
  11. W niektórych miejscach jest za dużo rzeczy, ale jest całkiem ładne :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Twoje aranżacje, jednak na kominku trochę za dużo się dzieje, zrezygnowałabym z części bibelotów.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna aranżacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł z kominkiem na świeczki jest super! Bardzo fajnie to wszystko wygląda. No, dzieje się! I dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie, choć nie co nie w moim klimacie. ;)


    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy