Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jakoś tak "chanelowo"
Cześć! Dziś przedstawię Wam stylizację, którą moja doll nosiła przez dłuższy czas.
Jestem z niej bardzo zadowolona. Kojarzy mi się jakoś tak z Chanel.
Cudowny żakiet/bluzkę wyczaiłam na bazarku za 17 sd a buciki za bodajże 4 sd.



Co myślicie o zakupionych rzeczach i o stylizacji?

PS. W sumie jakby nie patrzeć to taka stylizacja idealna na wigilijną kolację, co nie?
Święta tuż tuż, więc wszystkim życzę spokojnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych.

13 komentarzy:

  1. Stylizacja super, a w tym włosach wyglądasz jeszcze lepiej. Rzeczywiście, butki i bluzka wyglądają 'chanelowo', a przynajmniej, jak z lat 20, może są 'inspired by Chanel', albo z Decades?
    Dziękuję za życzenia, nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja całkiem fajna, szkoda że buty nie są w kolorze bluzki lub torebki, ale i tak mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja strasznie podoba mi się bluzka buty też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja. Mimo, ze rzeczy są w różnych odcieniach to i tak nie widać tego zbytnio na pierwszy rzut oka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, świetne ubrania znalazłaś w bazaarku.
    Dzięki za życzenia i wzajemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torebka tak średnio do całości...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylka, jestem ciekawa jakiej marki te buciki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. Dopasowanie kolorów 10/10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!