Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Subcouture Mini Lookbook by GirlEwelina
Witajcie Kochani! Spontanicznie przygotowałem dla Was Mini LookBook ostatniej kolekcji Subcouture. Spontanicznie, ponieważ obudziłem się o 5 rano i nie miałem co robić, więc włączyłem komputer i zacząłem robić stylizacje. Później malowałem dollkę, sklejałem screeny i powstało takie coś. Wszystko nielegalnie, bez żadnej zgody ani niczyjej wiedzy(przepraszam). Kupiłem prawie całą kolekcję, ale pokazałem moje 4 ulubione rzeczy: czarne luźne spodnie, jeansową sukienkę z paskiem i torebką, spódnicę oraz wysokie rajtuzowe kozaki.
Napiszcie co kupiliście i jak się Wam podoba kolekcja. Możecie też coś wspomnieć o tym co sądzicie o moich wyborach
i outfitach z nimi(przymknijcie oko za źle ubrane rękawiczki i torebkę w ostatnim looku, za późno to zauważyłem i nie miałem jak zmienić).
W.
1| Kolczyki-Epiphany | Golf-Museum Mile | Płaszcz-Young Hollywood | Spodnie-Subcouture | Torebka-Limited Edition | Buty-Versace |
2| Kolczyki-Fy | Golf-Velvet Orchid | Sukienka-Subcouture | Rajtuzy-Fendi | Kozaki-It Girls |
3| Kolczyki-Young Hollywood | Chustka-9to5 | Bluzka-Young Hollywood | Spódnica-Subcouture | Torebka-YvesSaintLaurent+Original Future | Rękawiczki-Chanel | Kozaki-Subcouture |

9 komentarzy:

  1. Kocham je wszystkie, jestem zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pierwsza i trzecia są świetne! Naprawdę bardzo mi się podobają. A tak po za tym to przecież nie musisz sie pytać :) Kolekcja wywarła na mnie pozytwne wrażenie i już wiele rzeczy zakupiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza i trzecia stylizacja jest fajna :) ja właśnie kupiłam te spodnie,czarną koszulkę,kurtkę,jeansową sukienkę i niebieską koszulę,zastanawiałam się jeszcze nad niebieską koszulą PVC czy jak ona tam podpisana jest,ale jednak zrezygnowałam...niby mało rzeczy kupiłam,a zabuliłam 120-pare sd xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,
    spontaniczna, ale świetnie wykonana robota! Stylizacje są bardzo ładne. W szczególności moje serduszko zaprzyjaźniło się z trzecią stylizacją. W drugiej wzór sukienki, krata na zakolanówkach i wzór kozaków - za dużo tych różności.
    Co do kolekcji również wzbudziła ona we mnie pozytywne odczucia. Wiele rzeczy wpadło mi w oko, ale nie na wszystkie mogę sobie pozwolić, ale znając życie będę potem ich szukać w okazyjnych/dobrych cenach.
    Pozdrowionka, sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są boskie! Nie umiem wybrać najlepszej, każda prezentuje się niesamowicie:D Częściej wstawaj o tej godzinie i rób looki ;> :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto słyszał żeby o takiej porze wstawać w niedziele, no ale przyznaje nieźle ci poszło. Napracowałeś się i są efekty. Wszystkie stylizacje są bardzo ciekawe ale najbardziej podoba mi się pierwsza - też kupiłam te czarne spodnie i trzecia bo podobają mi się tak zestawione ze sobą kolory. Hm, to do następnej niedzieli - 5 rano !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O 5 rano, to ja nie śpię, a oglądam seriale/filmy XD
    Dostawa do Subcouture jest genialna, a stylizacje z posta mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje wyszły mega, ale pierwsza jest chyba najbardziej w moim stylu, dlatego to ona jako pierwsza wpadła mi w oko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje wyszły świetnie, ale najabrdziej podoba mi się 2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!