Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#70
Witajcie Kochani!
Dzisiaj coś o ciemniejszej tonacji, jednak nie mniej kolorowego niż dwa tygodnie temu. Jest to również pierwszy post z tzn. "Krok po kroku" ode mnie. Po rozwinięciu posta możecie zobaczyć cały proces powstania makijażu oka, jedynie bez kreski eyelinerem. Jest tam także spis kosmetyków, a ściślej mówiąc cieni oraz kredek, których użyłam do powstania makijażu oczu.
Podsyłam jak makijaż prezentuje się w salonie: KLIK
cienie: Deep Tan, Poison Ivy Green, Steel Blue, Teal, Milk Chocolate, Pink Apricot, Pink Rose
kredki: Hot Orange, Deep Pink, Poison Ivy Green, Teal, Forest Green, Teal Blue

6 komentarzy:

  1. Podobają mi się kolory jakich użyłaś, kojarzą mi się z neonami (lampami). Osobiście zrezygnowalbym z eyelinera, bo ten niebieski w kąciku gdzieś ginie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale też zrezygnowałabym z eyelinera i pomalowałabym usta na różowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest świetny, ten eyeliner nie przeszkadza mi, podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba ten eyeliner, fajnie pasuje, chociaż makijaż jest ciemny. Ogólnie super jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż! Już pomijając kolory, to ogólnie całość wygląda naprawdę ładnie. Kreski dodają tutaj charakteru :D
    Tutorial też jest przydatny i chętnie zobaczę więcej postów tego typu. Może w końcu nauczę się malować swoją doll 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż :) jedyne co bym zmieniła to kolor szminki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!