Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oddajemy krew wampirom
Tym razem zaczęłam od nałożenia tej pięknej bluzy z nowego Antidote. Następnie dobrałam sukienkę z Balenciagi, która robi tutaj za golf i rękawiczki. Oraz drugą od Wanga, która dopełnia resztę i tworzy jedną całość sukni. Potem dodałam kozaki z tej samej kolekcji limitowanej, które postanowiłam trochę wydłużyć i skorzystałam także z paska Moschino i czarnych rajstop. Na koniec dodałam kopertówkę, złote kolczyki, a powieki pomalowałam na granat.

5 komentarzy:

  1. Ogólnie to stylizacja na pierwszy rzut oka mi się podoba. Fajnie wygląda ten pasek, który znajduje się pod sukienką.
    Ciekawe połączenie, takie nowoczesne. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajen, uszanowanko :D I świetnie dopasowany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja jest ładna,aczkolwiek mi osobiści się te buty nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta bluza chociaż same Antidote mnie nie zachwyciło. Przeszkadzają mi tu trochę te kozaki. Jakieś sneakersy by mi tu lepiej pasowały, bo całość jest teraz mocno zabudowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wywalił bym rękawiczki i dał inne buty, makijaż świetny, a stylizacja nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!