Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
samt und stein [SDNSS]
Na wstępie chciałbym Wam podziękować za tak miłe odebranie działu. Nie liczyłem, na to, że "tanie" stylizacje, często ograniczone, komukolwiek się spodobają.  Przechodząc do dzisiejszej - szczerze przyznam, że brakuje mi tutaj jedynie torebki, lecz nie mogłem niczego konkretnego znaleźć, przez co narzuciłem nerkę na pasek.
Poza tym, co tam u Was, jak przedświąteczne samopoczucie? Osobiście nie czuję kompletnie tego klimatu, mimo śniegu czy ozdób. Pewnie przez brak wolnego, nawet w święta będę zawalony pracą :v
czapka Mortal Kiss | blazer It Girls | naszyjnik Voile | bluzka Wild Candy | stanik Rio | tatuaże Evil Panda + Fallen Angel | pasek Fallen Angel | nerka Original Future | rękawice Voile | spodnie Evil Panda | buty Wild Candy Couture

6 komentarzy:

  1. stylizacja jest ładna,ale wywaliłabym ten płaszcz....u mnie porządki trwają,jeszcze zostanie porobić zakupy,ubrać choinkę i szykować z mamą jedzenie :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, taka stylizacja z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi się wydaje, że wywalenie płaszcza dobrze by zrobiło tej stylizacji. połączenie transparentnego topu i tych szortów jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że ten płaszcz jest tutaj nie potrzebny. Dałabym także torebkę do ręki zamiast nerki, ale to nie Twoja wina, że nic nie miałeś:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie stylizacja nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, kupuję ją w całości.
    PS. Święta już zaraz a wszyscy zabiegani, chyba w poszukiwaniu prezentów. Trudno znaleźć fajny i oryginalny prezent no chyba ze ma się dużo czasu albo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!