Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
idontwannabeyouanymore
Witajcie kochani, przedstawiać się raczej nie muszę, bo zapewne większość mnie już kojarzy. Ale tak dla jasności to jestem Marta i będę wstawiać tutaj swoje stylizacje. Z czasem może i coś więcej.

Co do outfitu, to powstał on na bazie pięknej kurtki z dzisiejszej dostawy WOTW, aksamitnych spodni, białego topu i paska. Buty z Voile i torebka z Balenciagi urozmaiciły moją stylizację. Z dodatków wybrałam srebrnego kolczyka i naszyjnik. Całość dopełniłam makijażem oczu w kolorze torby.

15 komentarzy:

  1. Dobrze, że jednak się przedstawiłaś, bo nie znałam Cię wcześniej ;D
    Jak dla mnie zarówno stylizacja, makijaż jak i nowy fryz to sztosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wig, bardzo dobrze zaprojektowany, wydawać by się mogło, że każdy kosmyk jest przemyślany, a całość ułożona na tip top! Bardzo elegancki, stąd też zdecydowałabym się na utrzymanie eleganckiego klimatu stylizacji w całości co by wykluczyło tę torbę oraz zielony makijaż oka. Podoba mi się klimat stylizacji, taki na lata 80, patrząc na Twoją doll wręcz przenoszę się do filmów z tamtego okresu! Połączenie ubrań z tym jakże dyskotekowym makijażem sprawia, że doll wygląda jakby szła na kolację do drogiego hotelu po czym zamierza szybko zerwać się i udać do klubu, a w tej jakże ogromnej torbie ma ciuszki na przebranie, ale mejkapo zrobiła wcześniej! ;) Wyrzuciłabym jeszcze wisiorek bo osobiście nie przepadam za biżuterią, która przypomina łańcuch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam żeby stylizacja wyszła typowo elegancka, stąd też wybór torby :D
      Dziękuję za historie, wyszło nieźle, hahaha :D

      Usuń
  3. No witam z powrotem! :D bardzo udana stylizacja, podoba mi się urozmaicenie jej zielonym kolorem. W ogóle Twoja doll wygląda mega dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolczyk mi się nie podoba.Szybko Ci te włosy rosną. Chyba jeszcze wczoraj byłaś łysa. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rocka miała jakieś zaklęcie i mi je wyczarowała;) ♥

      Usuń
  5. Uwielbiam. Ta kurtka jest cudowna, już chciałem pytać skąd jest, ale potem przeczytałem opis xd Torba świetnie się tutaj sprawdziła, ten kolor dobrze wygląda z granatową bazą

    OdpowiedzUsuń
  6. a miałaś już nie pisać na blogach xD stylizacja jest bardzo ładna :) będę musiała kupić tą kurtkę :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta zmienną jest i no brakuje mi tego:p Dziękuję:)

      Usuń
  7. Jak poprzedniczka: Miałaś już nie pisać na blogach..
    Kurtka wg mnie jest brzydka, ale w tej stylce wygląda bardzo przyjemnie. Ogólnie ładnie.
    Te włosy są trochę dziwne, takie to zakole jedno wysokie strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Ale niespodzianka :p
    Stylizacja jest bardzo ładna, jedynie ten powiększony bralet trochę mi przeszkadza, bo widać tą jego dolną falbankę i dla mnie to trochę niszczy efekt. Poza tym jest śliczna, bardzo ładne połączenie kolorystyczne ogólnie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!