Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at that style
Po przerwie witam Was ponownie w 'Look at that style', dziale skupiającym się na najgorętszych stylizacjach ubiegłego tygodnia. Mimo przejęcia działu po missmarikszy, mam nadzieję, że nie odczujecie diametralnej różnicy, starałem  się zachować dotychczasową formę. Jeżeli macie jakieś uwagi lub propozycje - dajcie znać w komentarzach pod postem.

Dziś przedstawię Wam naszą rodaczkę - Marta3222. Makijaż stanowi idealne dopełnienie stylizacji. Baza, czyli sweterek z tingeling oraz spodnie pochodzące z millionaire mansion, została przemyślanie dopełniona srebrnymi akcentami, a całość tworzy pewnego rodzaju arcydzieło.
A Wy co myślicie o mojej dzisiejszej propozycji? SpodobałaWam się?

8 komentarzy:

  1. stylizacja jest bardzo ładna :) będę musiała w końcu kupić ten sweterek :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście uważam, że Marta miała lepsze stylizacje. ta mi się nie podoba. rozumiem, że broszka miała być przedłużeniem błyskotek na swetrze, ale zbytnio rzuca się w oczy i nie wygląda ładnie. buty mi też nie odpowiadają, zbyt mocno się wybijają na ciemnej bazie. jak dla mnie samo połączenie spodni i swetra nie jest najlepsze. natomiast z plusów kocham twarz i makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się właśnie mega spodobało połączenie swetra i spodni:D
      dziękuję♥

      Usuń
  3. Nie spodziewałam się! Dziękuję Ci bardzo <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Powrócił mój ulubiony dział, ale w tak złym stylu:((( Ten outfit nie wygląda dobrze, poprzednie stylki Marty były dużo lepsze(!), ta niestety jest dramatem. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham połączenie czerni ze srebrem! Jest pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka jest przepiękna. Bez broszki i z innymi spodniami może byłoby idealnie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!