Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Podsumowanie miesiąca z QoF - wrzesień
Witam Was serdecznie w podsumowaniu miesiąca. Po rozwinięciu posta możecie zobaczyć jak wyglądały statystyki QoF we wrześniu, co nowego działo się u nas na blogu, oraz kilka nowości ze Stardoll. Zapraszam serdecznie.
Jestem świadoma "lekkiego" okrojenia posta, ale jest już i tak późno, a bardzo chciałam żeby się pojawił.

Statystycznie

Wyświetlenia bloga

Liczba wyświetleń osiągnęła blisko 15k, co w przeliczeniu na opublikowane 35 postów daje około 428 wyświetlenia na jeden post. Dziękujemy!

Posty

Przechodząc do postów trzeba przyznać, że największe zainteresowanie budzą posty konkursowe.  (Tam jak w poprzednim miesiącu.) Pierwsze miejsce pod względem wyświetleń w sierpniu zajmuje post pt. "Modowi Rywale IV: Wyniki Etapu III & Finał"*, na drugim miejscu znajduje się post również z Modowych Rywali, a mianowicie: "Modowi Rywale IV: Etap III - Głosowanie"**. Trzecie miejsce natomiast należy się postowi informującemu o nowym wyglądzie bloga, "QoF: 29.09.2018"***.

Aktualności na QoF

Nowy wygląd bloga

29 września został opublikowany nowy wygląd bloga. Więcej informacji na ten temat możecie znaleźć w TYM poście.

Aktualności na Stardoll

Hot Buys

Wrześniowe Hot Buys były jednymi z lepszych ostatnimi czasy. Muszę jednak przyznać szczerze, że większość nie jest w moim guście, a przez "przerwę" od stardolla, blogowania nie mam pomysłów na stylizacje. Z tego powodu nie zamieszczam stylizacji, ale bardzo serdecznie polecę Wam kilka pojedynczych artykułów. 
→Sukienka nie jest może najłatwiejszym artykułem z tego zestawu Hot Buys. Uważam jednak, że warto ją zakupić. Dzięki dołączonym do zakupu rękawiczkom jest unikatowa (pamiętajcie, przy kupieniu jej przez bazaar nie dostaniecie ich!). Dodatkowo ten piękny wzór, ahh...
→ Mało jest kozaków na Stardoll, które by mi się spodobały. Te jednak skradły moje małe serduszko już na zapowiedziach. Niestety nie udało mi się jeszcze ich wystylizować, ale wszystko przede mną jeszcze, więc wyczekujcie i z nimi stylizacji.

Wrześniowe dostawy w pigułce

✭ Vinyl ✭ Evil Panda ✭ Runway ✭ Nelly part. I ✭ Wild Candy ✭ Limited RE Edition ✭ Callie's Picks Decor ✭ Miss Stardoll World ✭ Nelly part. II ✭ Callie's Picks ✭ Pet a Porter ✭
Przegapiłam którąś z dostaw czy tego rzeczywiście było tak mało? Poza tym bardzo ciekawi mnie czy danie nam starej reklamy Wild Candy to celowy zabieg czy zwyczajne przeoczenie.
*Banery reklamowe dostaw jak zwykle pochodzą z naszej stardollowej poczty.

Konkurs "Miss Stardoll World"


Pod koniec miesiąca wystartowała kolejna edycja "kultowego" konkursu Miss Stardoll World. Z tej okazji możemy zobaczyć liczny spam w stardollowych księgach gości, nowe dostawy w sklepie MSW, kilka darmówek, pojedynczych konkursów oraz dodatek za doładowanie - a mianowicie fryzurę ombre.

Wielkie zmiany?

W nocy z 31 sierpnia na 1 września strona Stardoll została zamknięta od około 1 w nocy do mniej więcej 15-16 po południu czasu Polskiego. Co ciekawe z widocznych zmian nie zmieniło się nic. Gracze z czasem doszukali się jedynie pojawienia się sklepu Off-White w bazaarze oraz kilku innym marek.

Konkurs

Chciałabym bardzo serdecznie ogłosić konkurs. Waszym zadaniem jest zrobienie stylizacji z wybranym październikowym Hot Buysem. Stylizacje należy zalinkować w komentarzach pod tym postem. Wyniki ukażą się w podsumowaniu października, zostaną tam również opublikowane wygrane stylizacje. Nagrody będą uwarunkowane ilością zgłoszonych prac. Prace przyjmuję wyłącznie z białym tłem do 31 października 23:59.
Dodatkowo byłabym ogromnie wdzięczna za wypisanie wszystkich rzeczy wykorzystanych w stylizacji, jednakże nie jest to przymusowe.
_____________________________________________________________
Co sądzicie o wrześniowej pracy zarówno bloga jak i Stardolla?

4 komentarze:

  1. A wszystkie posty należą do mnie, jakąś nagrodę dostanę? : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawisz się w nominacjach :D people who made the best posts

      Usuń
  2. Ja uwielbiam zmianę wyglądu. Kolekcja runway też była dobra jak i sukienka hb. To chyba moje ulubione rzeczy z września

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!