Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Witajcie!
Odzywam się do Was już z Polski, jestem tym tak podekscytowana. Nie mogę uwierzyć, że jeszcze wczoraj byłam w Anglii, a już dziś spędzam czas z najbliższymi w rodzinnym domu. Kocham moje miasto, kocham Polskę. Szkoda, że wracam ledwie na trzy tygodnie, ale zawsze to coś. Gdyby tak jeszcze moja przyjaciółka była w tym samym czasie w Białymstoku... a niestety mieszka na wyspach kanaryjskich. Za to na święta w końcu ją zobaczę <3 

czapka - Active, naszyjnik - Vinyl, bluzka - It Girls, narzutka - Voile, spodnie - It Girls, torebka - Callie's Picks, rajstopy - Vinyl, buty - Young Hollywood

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się połączenie tych spodni z butami i rajstopami. Myślę że całość lepiej by wyglądała, gdyby top bardziej pasował kolorystycznie do zestawu. Ten beż tak mi tutaj nie gra

    OdpowiedzUsuń
  2. tym razem stylizacja nie przypadła mi do gustu :/ jakoś ta bluzka mi tu się gryzie i czapka również

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i bluzka mogłaby być w innym kolorze, ale poza tym jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłabym bluzkę na coś w podobnym kolorze do tych, które tworzą kratkę na spodniach. Poza tym wydaje się być okej, chociaż czapki też mogłoby nie być, za to dodałabym jakiś pasek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem mi się nie podoba, ale to już wiesz:<

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham połączenie butów rajstop i spodni *-*

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!