Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Wgniatam maski samochodów, bo mam za wysokie szpilki..."
Cześć!
Stylizacja powstała już jakiś czas temu, a teraz nie podoba mi się tak na początku. Pokazuje Wam ją jednak, bo wciąż staram się jak najmniej korzystać z komputera i cieszyć się czasem z rodziną. Wczoraj byliśmy w Brighton a już w ten weekend spełnię swoje marzenie i pojadę do Studia Warnera Brossa. Harry Potterze nadchodzę <3! (pełna relacja będzie u mnie na instagramie, zapraszam:D)
No i już niedługo mam zamiar zapisać się na tatuaż, tylko przyjdą chłodniejsze miesiące. Tyle mam tego w planach, że chyba ze studia tatuażu to nie wyjdę do przyszłych wakacji! 
Co u Was?

ola4077 zgłoś się do mnie w księdze gości po nagrodę
okulary - Pretty'n'love, koszula - Balenciaga Tribute, kurtka - Balenciaga Tribute, pasek - Fendi Tribute, spodnie - Young Hollywood, torebka - Mawi, buty - Balenciaga Tribute

22 komentarze:

  1. Ta gra kolorystyczna mnie zachwyca <3
    Mile spędzonego czasu z rodziną!

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja jest bardzo ładna,tylko ta fryzura - no nie podoba mi się xo u mnie nieciekawie,podjęłam decyzje odejścia z pracy,doszłam do wniosku że nie będę przedłużać umowy gdyż mam serdecznie dość starć z kierowniczką zastępczą :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej tego mi nie pisałaś! xD musimy porozmawiać!

      Usuń
    2. moim zdaniem dobrze zrobiłaś skoro się w tej pracy męczyłaś. Jak się domyślam jesteś młoda i nie masz rodziny na utrzymaniu, więc póki nie znajdziesz pracy w której będziesz się super czuła to możesz szukać i szukać :D

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. męczyłam to mało powiedziane,kierowniczka zastępcza tak mi daje popalić że skargi nawet nic nie dają...i nie rodziny nie mam,jeszcze :p poza tym czy ja wiem czy taka młoda??27 lat skończę w tym roku :p w pracy jedna z kobiet raz powiedziała do mnie:Marta ja w twoim wieku córkę już miałam xD

      martusia-16

      Usuń
    5. no niektóre w tym wieku to już są babciami stardollowy10

      Usuń
    6. o nie,nie....do babci mi daleko xD

      martusia-16

      Usuń
    7. jestes tylko troszke starsza ode mnie xd szukaj pracy gdzie bedziesz dobrze sie czula :*

      Usuń
    8. no zaczynam się pomału rozglądać za ogłoszeniami,już nawet mam jedno na oku,w sklepie odzieżowym :p

      martusia-16

      Usuń
  3. Świetne połączenie spodni, butów, paska i torebki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Jestem zakochana c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Te różowe akcenty wyglądają cudnie :D Jedyne co mi się nie podoba to fryzurka, wygląda jakby Twoja doll dopiero wstała z łóżka xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja. Podobają mi się te różowe akcenty, świetnie przełamują szarość :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Powtórzę się, ale te różowe elementy rzeczywiście wyglądają mega! I ładnie Twojej doll w tej fryzurce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie torebki, butów i paska jest super ;p
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś takie różowe akcenty w stylizacjach mi się przejadły, ale to tylko moja fanaberia. Ogólnie bardzo fajny look :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!