Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Retro kropki... #6
Witajcie Kochani! To znowu ja... Dziś przychodzę do Was z prostym outfitem DIY. Sukienka stworzona z dwóch różnych niepodobających się mi sukienek. Pierwsza miała za nudny środek(?), ale bardzo ładne rękawy. Druga jest ładniejsza i ma fajny dekolt oraz warstwy, niestety przez brak rękawów wygląda strasznie dziecinnie. Ich połączenie okazało się idealnym zabiegiem. Do sukienki dobrałem buty w kropki, tak żeby pasowały do rękawów. Ubrałem też biały kontrastujący szalik, bardzo ozdobną torebkę i delikatne kolczyki. Cały look wyglądał dosyć poważnie, dlatego zdecydowałem się na blond brwi, kolczyk i czarne usta. Może zostanę już tak na stałe? Nie wiem...
Jak się Wam podoba!
| Kolczyki-Royalty | Szal-PPQ | Sukienka-Archive+Special Offer | Torebka-Young Hollywood | Buty-Royalty |

7 komentarzy:

  1. jest fajna, tylko nie pasuje mi ta torebka i ta okropna fryzura, ogólnie wszystkie gotowe fryzury do salonu są okropne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że fryzura jest piękna;pp I Twoja doll też jakoś fajnie, lepiej wygląda, to chyba sprawa tej czarnej szminki, cudowna jest c;
    Co do stylizacji, to ta jest najlepsza, jak dla mnie, z tych, które nam ostatnio pokazałeś. Jest prosta, nieprzesadzona no i ładna:) Nie jestem przekonana, co do torebki, ale i tak jest naprawdę fajnie. Świetnie wystylizowałeś te buty, mi się to jeszcze nie udało. A no i pięknie wyglądają te 2 sukienki połączone razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja, te dwie sukienki razem wyglądają genialnie :D Naprawdę fajnie je połączyłeś. Bardzo podoba mi się również ten kontrastujący szal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, połączenie sukienek to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca lubię tego typu stylizacje, ale ta o dziwo bardzo mi się podoba. I to mistrzowskie połączenie sukienek ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie sukienek jest świetne! cała stylizacja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju, jestem jak najbardziej na TAK!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!