Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Enjoy present pleasures in such a way as not to injure future ones #55
Cześć Kochani!

Jak Wam minął tydzień? Robiliście coś ciekawego w tym czasie? Opowiadajcie!
Dla mnie zeszły tydzień był dosyć specyficzny i zaskakujący. Tyle ile w nim się napłakałam, ze strachu, nie płakałam już od baardzo dawna. Decyzja wycięciu guza (a nie żaden przeszczep xd) była dla mnie, mówiąc szczerze, szokiem. To znaczy może i spodziewałam się jej, jednakże myślałam, że skoro tyle czeka się na wizytę do chirurga, to jak on to tak zaraz wykona, to niemożliwe - a jednak. Reszty nie będę Wam opowiadać, bo po co. Jakby ktoś chciał coś wiedzieć można śmiało pytać w komentarzach czy prywatnie. Napomknę jeszcze, że pomimo narzekań na polskich lekarzy i pielęgniarki, Ci z którymi ja miałam do czynienia mieli po prostu anielską cierpliwość.

Przechodząc do dzisiejszej stylizacji, powstała ona na bazie zestawu od Callie - stanika i spodni. Dodałam do tego granatową kurtkę pasującą do serduszek, oraz czerwone buty i torbę, które również ładnie się wpasowały w kolorystykę wzoru na zestawie. Lekkie kolczyki uzupełniły całość.
kolczyki - Voile, kurtka - Bonjour Bizou, top - Callie's Picks, spodnie - Callie's Picks, torebka - Fever, szpilki - RIO

6 komentarzy:

  1. Jeju, miałam to samo, chociaż nie czekałam długo, bo tydzień po zgłoszeniu guza miałam już wyznaczony zabieg. Ale też byłam w szoku, że tak szybko to zrobili. Zgłosiłam się na oddział i po 10 min już leżałam na łóżku ze znieczuleniem XD masakra. Wracaj do zdrówka!
    ładna stylizacja1

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja jest ładna,ja dzisiaj na popołudnie do roboty mam....ale już w tym tyg pójde składać cv do innej roboty bo postanowiłam odchodzić z tej w której w tej chwili pracuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachecam do wzięcia udziału w konkursie na darmowy nagłówek ;)
    https://widmowodoru.blogspot.com/2018/08/darmowy-nagowek.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się stylizacja ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ładnie, ale chyba nie do końca dla mnie jest ten look

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!