Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Common sense is not so common #53
Cześć Kochani!

Kolejny tydzień za Nami. Jak Wam mijają wakacje? Podobają Wam się tegoroczne sklepy Tribute? Opowiadajcie!
Moją wielką miłością tegorocznych Tribute są kurtki i buty. Uwielbiam kurtki, które dostaliśmy od Administracji w kolekcji Balenciagi. Są one takie piękne. A buty, ahhh - zaczynając od tych, które dostaliśmy przy Annie Sui, przechodząc przez Alexandra Wanga, Balenciagę i ..., a kończąc na ... ja je uwielbiam po prostu.

Stylizacja, którą możecie zobaczyć poniżej powstała około 20 lipca - w tygodniu po publikacji kolekcji Balenciagi, zaraz po tym jak kupiłam tą kurtkę. Jej publikacja ma jednak miejsce dopiero dzisiaj.
Całość zaczęłam od kurtki - ona jest cudowna! Dałam do niej jedne z moich ulubionych w ostatnim czasie jeansy. Do całości bardzo pasował mi ten top, ale ma on jeden wielki minus. Jest męski! Musiałam więc go pomniejszyć, aby nie wystawał. Dodatkami postanowiłam kontynuować utrzymacie całości w sportowym stylu. Dałam plecaczek z zeszłorocznego Tribute - Fendi, białe adidasy, oraz jedne z najmodniejszych w tym sezonie kolczyków - koła. 
kolczyki - Callie's Picks, kurtka - Balenciaga, koszulka - Nelly, plecak - Fendi, spodnie - SubCouture, buty - Nelly

12 komentarzy:

  1. Ta kurteczka jest świetna i sama ją posiadam :D Ogólnie bardzo podoba mi się jej zestawienie z tymi jasnymi spodenkami. A plecaczek fajnie uzupełnia całość C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pierwsze myśl, co do spodni, to były czarne jeansy z YSL, jednak tak jakoś :D

      Usuń
  2. stylizacja jest prosta ale ładna....mnie jakoś ta kurtka nie zachwyciła,tym bardziej że ona jest na męskie doll...na mojej doll wyglądała kiepsko jakoś

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka, którą w tej stylizacji ma moja doll na sobie również jest męska ;p Dzięki serdeczne, cieszy mnie że się podoba stylizacja.

      Usuń
  3. Ładnie, ale ten plecak tak jakoś dziwnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak zarzucony na ramię bardziej mi pasował, niż w dłoni doll ;p

      Usuń
  4. nie podoba mi się to ułożenie plecaka, stylizacja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem ułożę go lepiej ;)

      Usuń
  5. Fakt plecak wygląda okropnie :c Poza tym stylka mi się nie podoba. Poszczególne elementy mi średnio do siebie pasują. Np. kurtka do spodni, czy butów - NIEEEEE...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna... mnie sie plecak podoba ;p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!