Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ulubieńcy Czerwca

Witajcie kochani, kolejny miesiąc już za nami. Nie wiem czy tylko mi on tak szybko zleciał, ja nie wiem co się dzieje... Tak jak poprzednio post przygotowaliśmy w trójkę: Aguuniek, 3Siostry i Ja-GirlEwelina. Ten miesiąc minął pod znakiem niespodziewanej kolekcji LE, kilku średnich sklepów i świetnego zakończenia w postaci Museum Mile: Givenchy Tribute. Nie wiem jak to się stało, ale cała trójka wybrała czarne, białe, błękitno-niebieskie rzeczy i kilka różowych akcentów. Serio, my się na to nie umawialiśmy.
Po rozwinięciu posta zobaczycie grafikę i pisemne uzasadnienia naszych wyborów.

*GirlEwelina *Aguuniek *3Siostry

1. Sezon Tribute- Moim absolutnym ulubieńcem jest to, że pod koniec tego miesiąca rozpoczął się mój ulubiony czas na stardoll, czas w którym admini dodaja kolekcje Tribute znanych projektantów. Niestety dla mojego portfela jest to czas rozpaczy i wielkiej pustki:)

2. LE: Jeff Koons Inspired LV Backpack- Moim zdaniem hit ostatniej kolekcji LE, plecak jest tak piękny, że chętnie kupiłabym sobie taki w realnym życiu.

3. Golden Sands: Turquoise Swing- czyli piękna, turkusowa huśtawka, która coraz częściej pojawia się w moich aranżacjach. Myślę, że jest to fajne urozmaicenie w każdym wnętrzu, a jednocześnie to taki powrót do dzieciństwa- chyba każdy z nas lubi huśtawki:)

4. Basic Decor: Blue Handmade Glass Vase- Te szklane wazoniki wybrałam przede wszystkim na ich niesamowity kolor, który kojarzy mi się z wodą, plażą i czystym niebem. Według mnie bardzo fajne sprawdzą się jako dodatek w waszych wnętrzach, dodatkowy plusem jest ich cena. Można je kupić za Starmonety.

5. Museum Mile: Givenchy Inspired Stripe Blue Dress- Sukienka ta od pierwszego ujrzenia urzekła mnie swoim kolorem i krojem. Moim zdaniem jest świetna, bardzo dobrze wykonana. Myślę, że będzie nie tylko moim ulubieńcem miesiąca, ale też życia.

6. LE: Jeff Koons Inspired LV Bag- Kolejna torebka z ostatniej kolekcji LE w tym zestawieniu. Niezwykle praktyczna, ładna i świetnie wykonana. Jestem wielkim fanem Jeffa i tych torebek, ja również chętnie kupiłbym sobie realny odpowiednik.

7. Pretty n' Love: HotBuys Velvet Tote- Prosty, mały, ciemny worek z aksamitu. Uwielbiam tą torebkę i używam jej do każdego rodzaju stylizacji. Kupiłem ją, ponieważ przypominała mi torebkę z którą kiedyś pokazała się Joanna Horodyńska, a ja jestem jej wielkim fanem.

8. Pretty n' Love Decor: Faux Silver Zebra Carpet- Ten dywan wybrałam, ponieważ bardzo podoba mi się print zebry i to że jest on w tak delikatnym kolorze. Fajnie sprawdzi się we wnętrzach z naszymi błękitnymi dodatkami. 

9. Museum Mile: Givenchy Turtlneck Black- uniwersalny, piękny golf. Podobają mi się w nim szerokie ramiona. Jestem pewna, że sprawdzi się w wielu stylizacjach. 

10. Wild West: Knitted Foot Stool- cudna, błękitna pufka, która tak jak wazoniki kojarzy mi się z latem i wodą. I według mnie jest kolejnym świetnym dodatkiem w naszych wnętrzach.

11. Museum Mile: Givenchy Inspired Antigona Black Bag- Torebka, która od razu skradła moje serce. Uwielbiam takie proste i klasyczne rzeczy. Prawdopodobnie gdybym mogła kupiłabym również realny odpowiednik.

12. Evil Panda: White Beatnik Boots- Podoba mi się ich krój i uniwersalny kolor, biel pasuje do wszystkiego.

13. Evil Pand: Pink Metallic Beatnik Boots- może są mniej uniwersalne niż ich biała wersja, ale nie mogłam ich tutaj nie umieścić. Jestem w nich zakochana. Piękny metaliczny róż skradł moje serce.

Napiszcie jakie były Wasze ulubione artykuły w ubiegłym miesiącu!

Marta32222- za komentarz dotyczący swoich ulubieńców zdobywasz drobny upominek, zgłoś się w mojej księdze gości.

7 komentarzy:

  1. Z Waszych wyborów mam niebieskie wazoniki, dywan, niebieską torebkę, golf, sukienkę i obie pary butów. Bardzo żałuję, że nie mam plecaka:(
    I tutaj pytanie do Kingi: skąd jest ta cudowna pufa? czy jest dostępna w plazie?
    Moimi ulubieńcami są te rzeczy: https://prnt.sc/k5368n
    Dziękuję za nagrodę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież pufka jest opisana pod numerem 10, jeśli dobrze pamiętam nie jest już dostępna juz w plazie.

      Usuń
    2. Dokładnie, tak jak napisał Wiktor. Pufki już nie ma W Plazie.

      Usuń
    3. Ah no tak, nie skapnęłam się, że pierwsze wyrazy to nazwy sklepów xd Sorka!

      Usuń
  2. Z Waszych ulubieńców moim ulubieńcem również jest sukienka z Museum Mile. Do tego dodałabym jeszcze kurtę HB, więcej artykułów nie przychodzi mi na myśl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ze wszystkim się zgadzam. Plecak jest boski, ale niestety nie zdążyłam go kupić :l
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Z plecakiem się absolutnie zgadzam, tak jak z niebieską torebką i czarną(wybraną przez 3siostry) no i ta huśtawka *_*

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!