Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomarańczowa tęcza... #2
Witajcie Kochani! To znowu ja... Przychodzę do Was dzisiaj z takim małym "czelendżem". Pod ostatnim postem w wymianie zdań Martusia-16 zaproponowała, żebym pokombinował coś z tą spódnicą. Początkowo nie podobała mi się spódniczka, później już trochę mniej, ale nie na tyle, żeby ją kupić. Jednak po rozmowie kupiłem ją i spróbowałem coś z nią zrobić. Powiem szczerze, poszło bardzo szybko... Chciałem coś niebieskiego, więc włączyłem taki filtr w szafie i w tym momencie moim oczom ukazała się ta kolorowa bluzka. Ubrałem ją, jednak czegoś mi brakowało. Założyłem na nią bardzo wycięty croop top i wszystko zagrało. Przyszedł czas na dodatki, nie wiedziałem co ubrać do tak pstrokatej stylizacji, aby nie wyszedł mi cyrkowiec czy inny klaun... Na samym dnie szafy wykopałem pasek mojej (kiedyś) ulubionej marki i pasował. Buty przyszły same, biżuteria miała być widoczna, ale nie przytłaczająca, dlatego dwa bardzo proste srebrne kolczyki. 
Makijaż, inspiracją była Kim K i jej paletka stworzona przy współpracy z wizażystą Mario (nie wiem, nie pamiętam jak on się nazywał, chyba Mario). Nie jest to super świetne odwzorowanie żadnego makijażu, ale użyłem podobnych kolorów. Do tego konturowanie i nude usta. Podczas robienia screena zauważyłem, że nogi i dół mojego outfitu są puste. W garderobie znalazłem nowy nabytek za kilkanaście sd i okazało się, że pasuje...
Popularne ostatnio stało się dedykowanie postów, ujawnianie swoich znajomości, pisanie o swoich bardzo prywatnych sprawach i o sobie. Powiesz szczerze, że średnio podoba mi się ten pomysł, ale może muszę go spróbować. Dlatego ten post dedykuję: Aguuniek. Początek naszej znajomości i pierwsze rozmowy dotyczyły pożyczenia ubrań, bałem się, ale ostatecznie się zgodziłem. Później pojawił się wspólny wróg, a jak wiadomo nic nie zbliża bardziej. Długo ze sobą rozmawialiśmy, coraz bardziej się poznawaliśmy i wiedzieliśmy o sobie bardzo dużo. Było mi bardzo głupio, że ja wiem jak Agu wygląda, gdzie pracuje, gdzie i z kim mieszka, a ja jestem tylko dollką opowiadającą jakieś historie. Cieszę się, że postanowiłem ujawnić się przed tobą i pokazać prawdziwego siebie. W tej chwili jesteśmy ze sobą bardzo blisko i mam nadzieję, że zostanie tak już zawsze. Codziennie bardzo mi pomagasz, nie tylko pożyczając sd lub ubrania, ale przede wszystkim rozmową i dobrymi słowami. Dziękuję, że jesteś!
Napiszcie, czy Wy też poznaliście kogoś przez Stardoll i nie zapomnijcie ocenić mojego dzisiejszego looku!
| Kolczyki-Antidote+Epiphany | Bluzka-Trails | Top-Antidote | Pasek-Moschino | Spódnica-Fever | Rajtuzy-Jean Paul Gaultier | Buty-Melbourne Minimalism |

34 komentarze:

  1. 🖤🖤🖤🖤🖤
    no tego to sie po Tobie nie spodziwalam, dziekuje za dedykacje 💛
    Stylka jak juz Ci pisalam, bardzo mi sie podoba, ten top fajnie lagodzi krzykliwa gore i wszystko wyglada swietnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Dziękuję
      ❤❤❤

      Usuń
    2. Btw pewnie o mnie chodzi z ujawnianiem prywatnych rzeczy w postach xd no sory 🤷🏻‍♀️

      Usuń
    3. Agu ty dobrze wiesz o kim ja mówię i to na pewno nie jesteś ty;)

      Usuń
  2. Bardzo fajne połączenie bluzki i spódnicy :) Nie jestem tylko przekonana co do zestawienia tych kolczyków razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba kolczyki są srebrne i mają bardzo proste formy, dlatego zestawiłem je razem. Modne jest teraz łączenie bardzo rożnych i nie pasujących do siebie kolczyków. Dziękuję:)

      Usuń
  3. Fajna, odważna stylizacja :) Kolorki są dobrane cudownie, ta spódnica naprawdę cudownie się tu prezentuje, a makijaż świetnie uzupełnia całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy aż tak odważna, ale na pewno bardzo kolorowa. Dziękuję, miło mi, że mój makijaż po raz kolejny został doceniony:)

      Usuń
    2. Dla mnie już ta sama ilość kolorów to odwaga! :D No i zakładanie rajstopek do sandałów bardzo, bardzo, bardzo często wygląda źle imo. A w tej stylizacji mi się nawet podoba, wręcz bez tych rajstopek nie byłoby już tak fajnie. A z drugiej strony inne butki, z zakrytymi palcami nie nadawałyby stylizacji takiej lekkości :)

      Usuń
  4. czyli jednak kupiłeś tą spódnicę ;p stylizacja jest bardzo ładna,choć ja bym zrezygnowała z tych rajstop,makijaż oka jest delikatny ale pasuje do koloru na bluzce :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłem i jestem z niej zadowolony. Bez rajtek wydawało mi się jakoś pusto. Dziękuję:)

      Usuń
  5. Stylka jest piękna! Makijaż też jest super:-)

    Oczywiście poznałam wiele osób przez Stardoll, kilka z tych znajomości żałuję, ale żyje się dalej i mam to gdzieś :-) Staram się do tego nie wracać, bo mam przy sobie teraz prawdziwych przyjaciół:) Teinnn, Sylwia5278, od niedawna także z MissAdrianka21 mam lepszy kontakt :-) Poza tym, bardzo dobrze dogaduję się z Rockarolla_, martusia-16 i missmartini6 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jak bym mogła zapomnieć Emi155 i dobrapogoda to też super laski, z którymi coś od czasu do czasu popiszę.

      Usuń
    2. Dziękuję:)
      Oj tak, niektóre znajomości mogły się nie wydarzyć, ale masz racje trzeba mieć to gdzieś. Aczkolwiek ja jestem z tych co nie zapominają. Gratuluję tylu znajomości:)

      Usuń
    3. Marta, nasza grupa jest najlepsza, wiesz o tym! I te kaktusy :)

      Usuń
    4. Hhahahaha, wiadomixx. Gify i te sprawy mm

      Usuń
    5. odpierdolcie się od moich kaktusów XD
      lovciam was wszystkie :D

      Usuń
    6. Julia prosiłbym o nieużywanie wulgaryzmów.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja też Aguuniek znam od kiedy tylko Stardolla założyła :vvv
    A co do stylki podoba mi się, mimo, że pstrokata to ładnie się wszystko komponuje, jestem na tak *3*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDD
      ze stardolla się dowiedziałyśmy w ogóle, że istniejemy i razem mieszkamy, przez to życie z głową w laptopie nie wiemy nawet co się dzieje dookoła XD
      hehehe

      Usuń
    2. Dziękuję:)

      Usuń
  8. brzmi jak wyznanie miłosne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to jest wyznanie miłosne!

      Usuń
    2. Tylko to jest wyznanie z rodzaju: Kocham Cię (Jak siostrę)...

      Usuń
    3. a ja się łudziłam :(

      Usuń
  9. mi sie srednio podoba jak mam byc szczera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem, że będą negatywne komentarze, bo mi też tak średnio/umiarkowanie się podoba, wolę czarne total looki, ale jakoś tak wyszło... Dziękuję za szczerą opinię:)

      Usuń
  10. Jeśli chodzi o zawieranie znajomości przez gry, to mam mnóstwo przyjaciół (ale także chłopaka), których poznałam przez IMVU, Aiona i wiele różnych gier. Niestety, na Stardoll nie znalazłam żadnej bliskiej mi duszyczki xD
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze kiedyś kogoś uda Ci się na sd poznać, a chłopaka i dużej liczby znajomych przez internet gratuluję:)

      Usuń
  11. Nie do końca podoba mi się ta stylizacja. Rozumiem zamysł, ale wyszło trochę infantylnie. Myślę, że same dodatki nadały dziecięcego wyrazu stylizacji, wymieniłabym je.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze nie zauważyłam trendu dedykowania postów i wyznawania bardzo osobistych rzeczy, ale kto co lubi. Jeżeli chodzi o znajomości interenetowe, to myślę, ze to fajna sprawa i sama również mam wielu przyjaciół na stardoll. Stylizacja jak na tyle kolorów jest naprawdę fajna, jedynie co to zrezygnowała bym z tych rajstop, wydaje mi się że one totalnie nie pasują

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!