Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moschino & FunOpler
Znowu robię coś nowego... Tak szybko nudzą mi się moje serie, ale to coś dzisiaj jest jednorazowe. 
Dawno temu na pokazie Moschino pojawiły się sukienki, buty i bluzki bukiety, bardzo spodobał mi się ten pomysł i od zawsze chciałem spróbować go odwzorować. Mój zapał jednak był bardzo słaby i zanim się do tego zabrałem odwzorowanie zdążył zrobić FunOpler na Pragiatorium... Zakochałem się w tym looku i jednocześnie byłem na siebie zły, że ja tego nie zrobiłem... Jednak po bardzo długim czasie, mając dużo wolnego czasu spróbowałem zrobić coś podobnego, niestety kwiaty to nie moja bajka... Nie poddałem się i zamiast bukietu kwiatów zrobiłem: Bukiet liści, drzew i krzaków.
Powiem Wam, że z bluzki jestem zadowolony, ale im dłużej patrzę na buty tym bardziej chcę je wyciąć i dodać coś innego.
Co sądzicie o moim inspirowanym FunOplerem i Moschino outficie?
| Kolczyki-4Seasonal | Top-Callie's Picks | Gorset-Archive | Spodenki-It Girls | Pasek-Fendi+Dior | Kabaretki-Callie's Picks | Kozaki-PPQ | Rośliny-Other World+Fantasy Hotel+Giardini+DIY+Callie's Picks Decor+Budding Love |

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, chociaż może wymieniłabym kokardę na coś innego.

    https://www.youtube.com/watch?v=XQ2LT7QcTeg - Wybacz, musiałam, tak mi się jakoś skojarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kokarda miała przypominać tą z wybiegu Moschino.
      Nienawidzę tego czegoś, ale faktycznie jest w temacie:)

      Usuń
  2. Mi się nie podoba xd To, co pokazałeś u nas na blogu było znacznie lepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako pierwszą wykonałem stylizację, którą tutaj widzimy i to ona była inspiracją do stworzenia kolejnego bukietu na konkurs:)

      Usuń
  3. nope, trochę to wygląda na przekombinowane ale dobór butów jest dobry, a baza jest też niezła. ale badyle to popsuły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłem się ograniczyć do jednego elementu buty lub gorset z kwiatami.
      Dzięki:)

      Usuń
  4. Jesteś na dobrej drodze do stworzenia poradnika ,,Kamuflaż leśny dla początkujących"! Źle to wygląda, no i ta kokarda, nie widzę tego słodkiego różu wśród tych paproci; co prawda w oryginale była podobna kokarda, ale tam były też kwiaty, kolorowe, lekkie, a tutaj mamy gąszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że upychanie liści oraz gałęzi do butów i gorsetu to trochę wyżej niż początkujący:)
      Ta kokarda to tak dla zabawy i chociaż troszkę chciałem nią odwzorować wybieg.

      Usuń
  5. Rozumiem, że kwiaty to nie Twoja stylistyka, ale mimo wszystko, wolałabym użycie właśnie ich w tym look'u.
    Podoba mi się "zwyczajna" baza i kołnierz (?) zrobiony z zielni u góry, natomiast kompletnie nie przypadły mi do gustu krzaczki na butach. Moim zdaniem, są już zbędne przy rozbudowanej górze i ciężkich butach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Może jeden element z krzakami wyglądałby lepiej, ale chciałem zaszaleć i stworzyć coś dziwnego, bardzo bardzo rzucającego się w oczy.

      Usuń
  6. Hmm, góra jest naprawdę fajna imo, ale myślę że paprotki w butach to już za dużo. Przeciążają całość. Myślę, że bez nich i z jakimś delikatniejszym dołem stylizacja byłaby naprawdę świetna :D Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne - intensywna zieleń i róż + biel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zacząć się ograniczać i nie przesadzać.
      Dziękuję:)

      Usuń
  7. Ciekawe, nie powiem, że nie :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!