Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
losowe ubrania, wyniki
Bardzo podobały nam się zgłoszone przez Was prace, i naprawdę ciężko było wybrać te najlepsze. Jednomyślnie jednak zdecydowaliśmy się, że miejsca na podium zajmą te stylizacje:



1. miejsce - 50sd




2. miejsce - 30sd 




3 miejsce - 15 sd



Serdecznie Wam gratulujemy, zgłoście się w księdze gości aguuniek po odbiór Waszych nagród.

Oprócz tego chciałabym już od siebie wyróżnić jeszcze trzy dodatkowe prace, które przykuły moją uwagę (patrzyłam też na trudność wylosowanych rzeczy)



również się do mnie zgłoście po małe nagrody niespodzianki.




9 komentarzy:

  1. Fajne te stylizacje takie luźne, gratulacje dla Wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się stylizacja Werry najbardziej podobała, ale pierwsze miejsce też jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze miejsce imo zasłużone w pełni - te niebieskie akcenty wyglądają ślicznie! :D Ogólnie wszystkie stylizacje wyglądają bardzo kreatywnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Szkoda, że się w wyróżnieniach nawet nie znalazłam, ale trudno xD
    1 miejsce - ładna stylizacja, ale myślę, że były lepsze, jak na pierwsze
    2 miejsce - cudo, cudo, cudo
    3 miejsce - bardzo fajna, zasłużone :p
    Z wyróżnień Rocka i Tlen <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zoska miala najtrudniejsza rzecz ze wszystkich xd

      Usuń
    2. akurat Ciebie nie uwzględniliśmy ze względu na zmianę rzeczy (mogłaś chociaż o tym nie informować xD), bo niektórzy mieli naprawdę słabe rzeczy i nie przeczekiwali aż trafią lepszą :P ale to nie ostatni konkurs, nie martw się :*

      Usuń
    3. A faktycznie xD Najtrudniejsza rzecz miała, przyznaję rację, to wtedy dobra stylówka!

      Ah kurde, no trudno, chciałam być szczera xD

      Usuń
    4. To mogłaś zrobić stylkę z rzeczą, która wylosowałaś. To byłoby bardzo szczere.

      Usuń
  5. gratuluję zwycięzcom :) ja dwa razy podchodziłam co mi tam wpadnie,a potem już stwierdziłam że nie chce mi się dalej czekać i zrobiłam taką i tyle xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!