Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Doubt is the father of invention #51
Cześć Kochani!

To były najbardziej zwariowane dwa tygodnie w moim życiu! Tak wiele się działo, ale zacznijmy od początku. Pierw jednak chciałabym Was przeprosić za to, że tydzień temu nie pojawił się post - wybaczcie! A to miałam wizytę u lekarza, a to miły odpoczynek w Grecji, a to kilka innych wyjazdów, spotkań. Teraz jednak wszystko, jakoś do 15 sierpnia, powinno być dobrze, bez większych przerw. A posty po 15-tym postaram się zaplanować, ba nawet już zaczęłam to robić!

Dzisiaj kolejna z moich prostych stylizacji. Chodź w sumie nie jest ona taka moja - powstała gdy moja siostra się do mnie przysiadła i razem ją stworzyłyśmy. Zaczęłyśmy od nałożenia na doll białej, klasycznej koszuli, która była wyborem siostry. Ja dodałam musztardową spódniczkę. Zdecydowałyśmy, że ten pasek będzie tu świetnie wyglądał - osobiście bardzo spodobało mi się to połączenie kolorystyczne. Na koniec dopełniłam stylizację już sama kopertówką i szpilkami w kolorze różowego złota, bardzo pasowały mi te dodatki kolorystycznie do klamry na pasku.

PS. Przypominam o konkursie: KLIK
koszula - Pals, pasek - Balmain + Limited Edition, spódniczka - Marc Jacobs, torebka - Miss Stardoll World, szpilki - Miss Stardoll World

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie mi czegoś w niej brakuje, wydaje mi się ona na taką pustą, niedokończoną.. Myślę, że jakieś kolczyki, okulary rozwiązały by ten problem. Nie przepadam też za tą spódniczką, więc stylizacja jakoś mi nie podchodzi..
    Ale za to koszula, pasek, buty i kopertówka wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne odczucia. Ale mimo tego jest fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi ta spódnica się w ogóle nie podoba to chyba przez ten kolor :/ mimo to stylizacja jest ładna,lecz dałabym tu jeszcze jakieś kolczyki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaję się mi za pusta i gryzie się połączenie buty-torebka z spódnicą i paskiem. pasek i spódnica razem wyglądają bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba, taka prościutka, a jednak ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta spódniczka i dodatki w kolorze różowego złota, razem - super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona jest taka mega poprawna, nic szalonego i przez to jest strasznie nudna...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!