Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Alexander Wang Tribute dostępne w Starplazie!
Jak to zwykle bywa w sezonie tribute, Stardoll na początek tygodnia przygotował dla nas kolejną dostawę.
Tym razem jest to kolekcja inspirowana domem mody Alexander Wang.
Ubrania możemy nabyć tylko i wyłącznie w stardollarach,
ceny rozciągają się od 16 sd - 38 sd (bez uwzględnienia przeceny dla Royalty).
Kolekcja obejmuje dwa piętra i możemy tu znaleźć naprawdę dużo ciekawych ubrań!





Co sądzicie o dostawie?
Macie coś na oku?

18 komentarzy:

  1. Ta kolekcja jest taka cudna! <3 Przewiduję, że niektóre artykuły będą spoooro warte, więc może by zakupić je podwójnie?
    PS. Na bazaarze w wyszukiwarce dodano zakładkę tego sklepu i Anny Sui. SZOK! Co ciekawsze nadal nie dodano Off-White

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jimmy Choo który był 3 lata temu oraz The JetSet też jeszcze się nie doczekali znaczka w bazarze... A off-White chyba jest(?)

      Usuń
    2. Off-White właśnie nie ma xD

      Usuń
    3. Jestem pewien, że off-white miało swój znaczek w bazarze, bo kiedyś szukałem sukienki i właśnie miałem go wybranego... Ale patrzyłem teraz i faktycznie nie ma.

      Usuń
    4. Anna Sui była w bazarze już dawno. The JetSet też jest bo widziałam.

      Usuń
    5. ej, fakt nie ma the jetset, nie wiem jakim cudem bo jestem pewna ze bylo :O

      Usuń
    6. Anna Sui była ale ten Tribute który dostaliśmy to Inspired by anna Sui a nie samo Anna Sui. Tak jak jest z Fendi. Jest samo Fendi i Inspired by Fendi. To są dwa oddzielne sklepy :)

      Usuń
    7. aaa ok, I get it. Nie wiedziałam

      Usuń
  2. Kolejne zaskoczenie, podoba mi się, że dają coś nowego. Zgadzam się z poprzedniczką, że pewne rzeczy będą dużo warte i może warto więcej kupić... Jak dla mnie kolekcja jest słaba, na pewno najgorsza z tych, które są w tym sezonie...

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde, kolejny dom mody, którego bym się nie spodziewał na Stardollu.
    Jak dla mnie kolekcja jest super! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona torba jest fajna. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Napiszę tylko jedno: zbankrutuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lecę oglądać :D bo na pierwszy rzut oka wydaje się być ciekawa xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i kupiłam kilka rzeczy,m.in. czerwoną torbę,długie kozaki czy choćby spódnicę,podoba mi się jeszcze jeansowa kurtka ze skórzanymi rękawami z drugiego piętra,ale niestety już jestem spłukana :/

      martusia-16

      Usuń
  7. Na pierwszy rzut oka podoba mi się 17 artykułów, ale kupię pewnie coś jeszcze:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kolekcja, dużo ciekawych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeansowa kurtka i spódnica z przewiązanym płaszczem - nowa miłość *_*

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!