Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Love, Simon
Witajcie kochani, dzisiaj post w stylu gwiazd. Celebrytów nie obowiązują żadne zasady, w zimie chodzą w bikini, a podczas lata w płaszczach i kozakach. Czy mają 12, 30 czy 80 lat noszą niebotycznie wysokie szpilki. Kto inny ubrałby się w wartą kilka milionów biżuterię na ulicę, albo na spacer z psem? Kolejnym wielkim talentem jest to, że potrafią się pokazać w 5-10 różnych stylizacjach w trakcie jednego dnia (Mój osobisty rekord to 7). Ja stworzyłem aż trzy Streetlooki, oczywiście jest drogo, nieadekwatnie do niczego i jak najwięcej drogich, ekskluzywnych marek (Trochę jak u niektórych blogerek modowych-wszystko na siłę)

FILM: Hmmm... Nie wiem co o nim napisać. Jest uroczy.\

PIOSENKI (Jak zwykle bez związku z filmem, ale mi się podobają):
1 | Naszyjnik-LE+Young Hollywood | Stanik-Young Hollywood | Sukienka-Archive | Torebka-Chanel | Kabaretki-Callie's Picks | Buty-LE |

2 | Choker-LE+Fallen Angel | Płaszcz-Callie's Picks | Przypinka-Fendi | Koszula-LE+Basic | Torebka-Subcouture | Kozaki-LE |

3 | Szalik-LE | Naszyjniki-Antidote+PPQ | Top-Balmain | Kurtka-Subcouture | Pasek-Fendi | Jeansy-Subcouture | Torebka-LE | Buty-The JetSet |

8 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja byłaby naprawdę świetna, jednak nie podobają mi się tu te buty ze siateczką. Jak dla mnie gryzą się z kabaretkami xD Druga stylizacja jest świetna - podoba mi się najbardziej ;3 Trzecia w stosunku do dwóch pozostałych wydaje się taka trochę skromniejsza. Mimo to jest bardzo przyjemna dla oka ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odnośnie celebrytów to się zgadzam, ale nie w 100%, bo chyba trochę wyolbrzymiają :D a co do stylem to trzecia mi się podoba najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia stylka najlepsza p;
    Myślę nad obejrzeniem tego filmu, bo słyszałam o nim dobre recenzję

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje przypadły mi do gustu-są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. druga stylizacja jest bardzo ładna :) pierwsza byłaby fajna gdyby nie te buty,bo te skarpetki wgl nie pasują do tych rajstop

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Już Ci mówiłam, że w drugiej jestem zakochana <3 pierwsza i trzecia też mega mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsza jest ta środkowa. Trzecia też niczego sobie. Pierwsza - za dużo tych łańcuchów. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się środkowa stylizacja, pozostałe średnio przy niej wyglądają.
    Love Simon planuję obejrzeć ze względu na to, że jest podobno dużo nawiązań do p!atd i dużo dobrego o samym filmie słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!