Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Givenchy - First Look

Witajcie kochani! 
Pamiętacie First Look? Razem z Bartkiem ponownie powracamy by pokazać Wam nasze wybory z letnich Tribute. 
Zapraszamy do oglądania! 


Za nami pierwsza dostawa Tribute inspirowana domem mody Givenchy. W kolekcji znajdziemy zarówno eleganckie długie suknie jak i ciekawe "zwykłe" rzeczy. Razem z Bartkiem wybraliśmy pięć rzeczy godnych uwagi według nas. 

1. Givenchy Inspired  Stripe Blue Dress pierwszą wybraną rzeczą jest ta niesamowita sukienka. Na pewno trzeba powiedzieć, że trudno będzie ją wystylizować jednak nie często dostajemy na stardoll tak ciekawe kroje. Sukienka ma również ciekawy wzór i jest naprawdę ładnie wykonana. Uważamy, że warto w nią zainwestować. 
2. Givenchy Inspired Feather Skirt czyli długa spódnica z piórkową górą i tiulowym dołem. Kolejna nietypowa rzecz, która może być świetną bazą do stylizacji. Przezroczysty dół daje nam spore pole do popisu. 
3. Givenchy Inspired  Turtleneck Black chyba najbardziej uniwersalna rzecz w tej kolekcji. Naprawdę fajny golf w klasycznym, czarnym kolorze. Warto w niego zainwestować. 
4. Givenchy Inspired  Lace Jumpsuit czyli śliczny kombinezon z koronkowymi wstawkami i ciekawą górą. Myślę, że stardoll nie daje nam dużego wyboru takich rzeczy i warto zakupić go. 
5. Givenchy Inspired  Bag Blue to już nasz ostatni wybór. Błękitna torebka przez ramię z ozdobnym paskiem, bardzo modnym w ostatnim czasie. Uważamy, ze prezentuje się naprawdę fajnie. 


1.  Kolczyk - LE |  Golf - Givenchy Tribute Museum Mile |  Sukienka - Fendi Tribute | Pasek - LE |  Buty - Inspired by Jimmy Choo Tribute  
2. Body - LE |  Kombinezon Givenchy Tribute Museum Mile |  Torebka - Bonjour Bizou |  Paski - Bonjour Bizou, LE, Special Offer |  Buty - Callie's Picks 


Zgadzacie się z naszymi wyborami? 
Jak podobają się Wam stylizacje? 
Jak zawsze czekamy na Wasze opnie! 

- Kinga&Bartek 


Jak obstawiacie? Jakim dom mody zostanie wybrany do kolejnego Tribute? Osoba, która jako pierwsza odgadnie dostanie od nas upominek! 

11 komentarzy:

  1. O, bardzo fajny dział :) Pierwsza stylizacja jest niesamowita! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest cudowna! Druga też niczego sobie - bardzo podoba mi się połączenie pasków, chociaż osobiście chyba zrezygnowałabym z tego najjaśniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wyborami. Mnie także podoba się 1 stylka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy look jest świetny! Drugi mi się mniej podoba, ale jest okej. Z Waszych wyborów mam wszystko, prócz spódnicy.
    Ja liczę na Dolce&Gabbana :p Albo na Balenciage, ale to tylko marzeniaXDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tylko golf i torebkę z tej dostawy,pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) kolejne tribute??hmm....może Chanel lub Balmain

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię minimalizm, więc tylko czarny golf. Jak dla mnie jeden z wardrobe essentials (:

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Givenchy Inspired Lace Jumpsuit" od razu pokochałam, jest świetny.
    Torebka też!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło widzieć ten dział z powrotem, zawsze lubiłem First Look z waszej strony.
    Polecane przez Was rzeczy są świetne i sam bym je kupił. Jeśli chodzi o stylizacje, to pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, druga już mniej.

    Obstawiam, że kolejnym Tribute będzie Saint Laurent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wyborami się zgadzam - sama mam w planach zakup spódnicy, bo resztę już posiadam (z wyjątkiem kombinezonu).

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszym Tributem (bo kolekcji z metką Museum Mile nie liczę jako Tribute) będzie moim zdaniem Fendi. Zresztą jeden pies. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. nie kupilam niebieskiego stroju/sukienki ale reszte mam :) + jeszcze kilka innych rzeczy. Stylizacje sa ok,ale pierwsza lepsza!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!