Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Miłość, nienawiść. Dzieli je taka cienka linia.
Hej i czołem moi drodzy? 
Jak Wam minęły dni wolne? 
Mi niestety kiepsko. 




Cały tydzień spędziłam w łóżku, ponieważ mój kręgosłup już nie wytrzymuje. W związku z tym post miał się nie pojawić ale trochę plany mi się pozmieniały i udało się. 

Nie będę się rozpisywać. Ogólnie zarys na ten pokój był całkiem inny, ale stardoll sprowadził mnie na ziemię. Uważam, że nadal jest mały wybór jeżeli chodzi o fajne meble. Znalazłam ciekawą inspirację gdzie ciekawie zostały połączone kolory czarny i różowy. I na to połączenie się zdecydowałam. 


Jak wyszło oceńcie sami.
Ja jak zawsze czekam na Wasze opinie! 


6 komentarzy:

  1. świetna aranżacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna aranżacja, pięknie wygląda to połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też sądzę, że jest mały wybór mebli na stardoll; szczególnie brakuje mi sof, komód i firanek.
    Aranżacja jest naprawdę śliczna, aż mam ochotę usiąść na fotelu i zjeść przy stole tego pysznego croissanta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super aranżacja *__* Zdrowia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrze :) Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo, dużo zdrowia!
    Aranżacja jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!