Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kroniki Stardoll - Hot Buys January 2009
Cześć kochani!
Minęło sporo czasu od pierwszego, a zarówno ostatniego, postu z tej serii. Aż ponad miesiąc, ale przecież w końcu nikt nie mówił, że to będzie jedna z tych "regularnych" serii na QoF. Dzisiaj na warsztat bierzemy Hot Buys, które pojawiły się w styczniu 2009 roku. 



name - shop - date
Hot Buys Down Jacket - Preety in Pink - 5 January 
Hou Buys Shoes - RIO - 9 January
Hot Buys Bag - Preety in Pink - 12 January
Hot Buys Earmuffs - Preety in Pink - 14 January
Hot Buys Dress - Voile - 16 January
Hot Buys Skirt - Bisou - 21 January
Hot Buys Earrings - Splendid - 23 January
Hot Buys Shirt - Preety in Pink - 26 January
Hot Buys Jacket - Bisou - 30 January
Hot Buys Pants - ?? - In Shop

Róż, fiolet i ociupinka czerni - pierwsze co nasuwa się na myśl po zobaczeniu tego zestawienia ubrań. 

Ja w swojej stylizacji wykorzystałam spódniczkę, która była dostępna od 21 stycznia. Do wystylizowania jej podchodziłam już z dwa tygodnie, jak nie więcej, ale jakoś nigdy nie umiałam nic zrobić. Po jakimś czasie zdecydowałam się zmienić jej pierwotne zastosowanie - stworzyłam z niej torebkę. W tej wersji prezentuje się ona, według mnie, o wiele lepiej.

3siostry by sylwia5278
|| kolczyk - Limited Edition || sweter - Bonjour Bizou || kurtka - Limited Edition || torebka - Bonjour Bizou + Limited Edition || spodnie - Basics + OTTO || kozaki - Balmain ||

Co sądzicie o Hot Buys?
Podoba Wam się stylizacja?
Komentujcie!

źródło zdjęcia: http://www.stardoll.com/pl/magazine/post/37854/.html

10 komentarzy:

  1. Ja miałam większość z tych hb, chyba tylko oprócz sukienki i nadal częściowo je posiadam. Uważam że najlepsze są buty. Podoba mi się stylizacja i pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wszystko z tych HB i ciężko się ich pozbyć XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my z Kingą szukałyśmy ich i nic nie mogłyśmy znaleźć praktycznie :p

      Usuń
  3. kilka artykułów miałam kiedyś,potem je sprzedałam xd ciekawy pomysł z tą spódnicą :) ogólnie stylizacja jest fajna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na torebkę ze spódnicy jest super, ale sama stylizacja mi się nie podoba. Za ciemno i nudno. Ja jeszcze nawet nie grałam wtedy w stardoll, ale wydaje mi się że mam te spodnie, tyle że z CP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych rzeczy posiadałam kiedyś kurtkę, nawet teraz można zdobyć ją w bazarku za niewielką sumę sm.
    Odnośnie stylizacji mam takie samo zdanie jak RockaRolla.
    Trochę szkoda, że na blogu nie pojawił się makijaż od ciebie, bo one ci najlepiej wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko pojawi się w swoim czasie. Nie chcę robić makijaży podobnych do tych, które już tu prezentowałam. Poza tym trzeba się rozwijać, a nie siedzieć w miejscu. :p Dlatego za tego typu uwagi wielkie DZIĘKI.
      PS. Ale zapewniam nawet że poza makijażem do 10 pojawi coś jeszcze ;)

      Usuń
    2. Czasem lepiej doskonalić się w tym co wychodzi nam najlepiej, a nie robić wszystko po trochu z marnym skutkiem. Mogłabyś zrobić jakieś odwzorowanie makijaży z wybiegu, tylko sugeruję, nie narzucam. Stylizacji na bogach jest dużo, więc czasem miło popatrzeć na makijaże. Oczywiście to tylko moje zdanie.

      Usuń
    3. Wiem, wiem, ale naprawdę chwilami stworzenie czegokolwiek stwarza mi nie małą trudność. Nie oszukujmy się - kiedy była ostatnia dostawa kosmetyków? kiedy była poprawka salonu, aby można było się w tą stronę rozwijać? Bardzo dawno. Salon daje bardzo ograniczone możliwości, te wszystkie limity i inne takie. ;p
      Moje osobiste zdanie jest takie, że stylizacji jest wiele, bo tam nie mamy aż takich mocnych ograniczeń. Ciągle są nowe dostawy, które inspirują. Ubrania można powiększać, zmniejszać i wieeeele innych rzeczy z nimi robić.
      Ale rozumiem, że miło Ci się ogląda makijaże. Postaram się, jeszcze przez te kilka dni wolnego zrobić kilka makijaży na zapas. :D

      Usuń
    4. O tak, zgadzam się w 100% z Liv_789!

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!