Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
The JetSet
Jakiś czasu temu do Plazy została dodana nowa kolekcja The JetSet. Ceny mieszczą się od 12 do 22SD, członkowie Royalty kupią te artykuły od 11 do 20SD. W dostawie znalazł się jeden manekin dla facetów, reszta dla kobiet. Asortyment jest głównie zapełniony wiosenno-letnimi artykułami. Dla mnie kolekcja to strzał w dziesiątkę! Jak najbardziej trafia w moje upodobania i gust. Spodobało mi się sporo rzeczy, które na bank kupię!
A Wy, co myślicie? Kupicie coś?

6 komentarzy:

  1. Idę wszystko przejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te 3 pary spodni - są mega *o* prócz tego podoba mi się biała bluzka i płaszcz :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są super. Podoba mi się jeszcze marynarka, bluzka i torebka, ale musze sd doładować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała koronkowa bluzka, spodnie, torebki, czarna sukienka po lewej, sukienka w paski i szara marynarka/kurtka są super. Reszta raczej przeciętna, ale pewnie coś jeszcze kupię :v

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam dwie rzeczy, może jeszcze wrócę do tej kolekcji. Szkoda, że 3 manekin od prawej nie składa się ze spódnicy i bluzki, bo dół tej sukienki jest piękny.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!